کد خبر: 9987
1402/04/29 - 13:27


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان:

نباید به حواشی بال و پر دهیم

نباید حواشی را جدی بگیریم چون وقتی جدی می‌گیریم به آن بال و پر می‌دهیم زیرا این حواشی پایه‌ و اساسی جدی ندارند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: نباید حواشی را جدی بگیریم چون وقتی جدی می‌گیریم به آن بال و پر می‌دهیم زیرا این حواشی پایه‌ و اساسی جدی ندارند.

مرتضی شهامی ظهر امروز (۲۹ تیرماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان زنجان که در اداره‌کل استاندارد زنجان برگزار شد، اظهار کرد: مدیرکل جدید استاندارد استان، بسیار علمی بوده و همین مورد باعث شد تا از ظرفیت وی در استان زنجان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نباید حواشی را جدی بگیریم چون وقتی جدی می‌گیریم بال و پر می‌دهیم، افزود: این حاشیه‌ها جدی نیست و پایه و اساس محکمی ندارد.

این مسئول با بیان اینکه استاندارد می‌خواهد کیفیت زندگی مردم را بالاتر ببرد و قطعا تا الان هم در این‌باره موثر بوده است، تصریح کرد: کیفیت زندگی بستگی به استانداردسازی دارد و تفاوت کیفیت زندگی به خاطر فرهنگ‌سازی بوده که صورت گرفته و اگر روی این فرهنگ کار کنیم کیفیت بالاتر می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: نظم در امور و رعایت حقوق مصرف‌کننده نیز از دیگر وظایف استاندارد است که باید نهادینه شود.

مدیرکل جدید استاندارد زنجان در ادامه این مراسم، اظهار کرد: همه کسانی که در استاندارد هستند امیدواریم با همکاری به مردم استان خدمت کنیم چون فعالیت استاندارد در راستای ایمنی و بهداشت جامعه است.

مهدی قهرمانی با بیان اینکه دو موضوع اداری و تخصصی دنبال می‌شود و امیدواریم با احترام متقابل فعالیت کنیم، خاطرنشان کرد: نکته دیگر پیگیری مسائل معیشتی همکاران است که دنبال می‌شود.

منبع: ایسنا

 


صدای زنجانتودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان زنجانحاشیه
sedayezanjannews.ir/nx9987


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»