کد خبر: 9988
1402/04/29 - 13:52


مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد استاندارد در زنجان:

ترک فعل مدیران در سازمان استاندارد به هیچ وجه پذیرفته نیست

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد گفت: ترک فعل مدیران در این سازمان به هیچ وجه پذیرفته نیست و با افراد خاطی به شدت برخورد می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مجید آقابابایی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل استاندارد زنجان، اظهار کرد: استاندارد سازمانی است که تقاطع ثروت و قدرت است و از این رو اهمیت بالایی در سیاست‌گذاری‌های کشور دارد.

وی افزود: مدیریت در سازمان استاندارد مهم است و وقتی شخصی مدیریتی را تحویل می‌گیرد، گویی سهمی از انقلاب برده است پس باید وامدار آن باشد و به وظایف خود به درستی عمل کند.

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان استاندارد با تاکید بر تسریع امور ارباب رجوع، بیان کرد: انتظار داریم مدیر جدید استاندارد استان زنجان، نظم بخشی به مجموعه و تسریع امور ارباب رجوع را مورد توجه داشته باشد.

آقابابایی گفت: انتظار داریم مدیر جدید از حاشیه به دور باشد، چرا که مدیرکل در استان نماینده سازمان محسوب می‌شود و گویی رئیس سازمان در استان حضور دارد.

این مسئول بیان کرد: هیچ حاشیه‌ای در استاندارد مورد قبول نیست و سفارشهای مدیریتی در این مجموعه پذیرفته نمی‌شود و عقب افتادگی در این سازمان، مورد قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه همه مجموعه‌های دولت به منزله قطعه‌های پازل هستند که باید درست کنار هم چیده شود، گفت: اگر کسی در استاندارد خارج از وظیفه وارد حاشیه شد باید کنار گذاشته شود.

آقابابایی با انتقاد از القای سیگنال منفی در مجموعه، بیان کرد: ما همه محدودیت‌ها و مشکلات را قبول داریم اما نباید مرتب سیگنال منفی داده شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد در ادامه به وظایف تخصصی این سازمان اشاره کرد و گفت: از پوشک نوزاد تا کالاهایی که مربوط به مرگ انسان است با سازمان استاندارد سر و کار دارد چون این سازمان مجوز استفاده از آنها را صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه ترک فعل در دولت مورد قبول نیست، گفت: قطعا برخوردهای لازم با افرادی که در این زمینه کوتاهی کنند انجام می‌شود و در استان مذهبی زنجان نیز انتظار داریم عملکرد مجموعه، نمونه باشد.

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه قانون فصل الخطاب است و ما نباید در اجرای قانون کوتاهی کنیم، ادامه داد: نماد و نمود کارکرد سازمان ملی استاندارد در استان‌ها قانون است.

منبع: ایرنا

 


صدای زنجانسازمان استانداردترک فعل مدیرانارزیابی
sedayezanjannews.ir/nx9988


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»