کد خبر: 10057
1402/05/10 - 15:54


استاندار زنجان:

استعدادها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی شوند

استاندار زنجان با بیان اینکه ساختار سیاسی و اقتصادی کشور بر مبنای نفت شکل گرفته است، گفت: از تمرکز اقتدارگرایانه اقتصادی باید به سمت تکثر در تولیدکنندگان ثروت یعنی صادرکنندگان و وارد کنندگان حرکت کنیم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ افشارچی در دیدار رایزنان و فعالان اقتصادی استان افزود: برای نجات کشور باید از «اقتصاد اقتدارگرایانه» به «اقتصاد متکثر» بر مبنای بخش خصوصی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه قانونگذار متوجه این موضوع شده و روزنه هایی هرچند کوچک در این زمینه شکل گرفته است، اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات و سازو کارهایی که فراهم شده حضور سرمایه گذاران در این استان بیش از گذشته نمود یافته است.

این مسئول ادامه داد: استان ها انگیزه و استعدادهایی بالایی دارند اما متاسفانه به دلیل تمرکزگرایی چندان مورد توجه قرار نگرفته اند.

وی با بیان اینکه در زنجان استعدادها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری بی شماری وجود دارد، گفت: این استعدادها در حوزه های گوناگون نمایان است و می توان سرمایه گذاری لازم را بر روی آنها انجام داد.

افشارچی با بیان اینکه ساختار سیاسی و اقتصادی کشور بر مبنای نفت شکل گرفته است، اضافه کرد: از تمرکز اقتدارگرایانه اقتصادی باید به سمت تکثر در تولیدکنندگان ثروت یعنی صادرکنندگان و وارد کنندگان حرکت کنیم.

 

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانمحسن افشارچیاستاندارتفکر اقتصادی
sedayezanjannews.ir/nx10057


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»