کد خبر: 10533
1402/07/20 - 10:22


رییس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد؛

در بخش معدن و تولیدات صنایع معدنی باید نگاه نوآورانه و به‌روز داشته باشیم

رییس اتاق بازرگانی زنجان بر ضرورت نگاه نوآورانه و به‌روز در بخش معدن و تولیدات صنایع معدنی تاکید کرد و گفت: حضور در بازارهای جهانی و رقابت در این بخش نیازمند تجهیز معادن و ماشین‌آلات معدنی است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / رییس اتاق بازرگانی زنجان بر ضرورت نگاه نوآورانه و به‌روز در بخش معدن و تولیدات صنایع معدنی تاکید کرد و گفت: حضور در بازارهای جهانی و رقابت در این بخش نیازمند تجهیز معادن و ماشین‌آلات معدنی است.

صمد یوسفی‌اصل در همایش سومین کنفرانس معدن‌کاری و صنایع معدنی سبز ایران که توسط خانه معدن استان در محل دانشگاه زنجان برگزار شد، با تاکید بر لزوم به روز بودن در حوزه معدن، اظهار کرد: برای رقابت و حضور در بازارهای جهانی نیاز است تجهیزات در حوزه معدن به روز شود؛ چراکه ماشین‌آلات قدیمی امکان حضور قوی صنایع معدنی در بازارهای جهانی را سلب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ارزش افزوده بر روی محصولات معدنی و جلوگیری از خام‌فروشی در بخش معدن از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: ایجاد ارتباط بین معدن و دانشگاه در موضوعاتی از قبیل مدیریت نیروی انسانی در معادن می‌تواند تاثیر مطلوبی بر روند کار داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه نگاه‌ها باید به سرمایه‌گذاران بخش معدن با رویکرد سرمایه‌گذاری سبز باشد، گفت: فرهنگ و نگاه به بخش معدن باید تغییر پیدا کند و این مهم افزایش سرمایه‌گذاری را می‌طلبد.

یوسفی‌اصل نگاه به روز و نوآورانه به همه بخش‌ها و تولیدات محصولاتی چون روی را مهم تلقی کرد و افزود: حرکت به سوی بهره‌وری هرچه بیشتر یک ضرورت مهمی است که باید امروز مورد توجه قرار گیرد.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانرییس اتاق بازرگانی زنجاننگاه نوآورانه و به‌روزمعدن و تولیدات صنایع معدنی
sedayezanjannews.ir/nx10533


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»