کد خبر: 10586
1402/07/27 - 12:35


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان تا پنجم آبان ادامه دارد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های استان به صورت اینترنتی از روز گذشته آغاز شده است و تا پایان روز جمعه پنجم آبانماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

پایگاه خبری صدای زنجان
متن کامل محتپایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های استان به صورت اینترنتی از روز گذشته آغاز شده است و تا پایان روز جمعه پنجم آبانماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

سعید خلجی با اشاره به انتشار دفترچه آزمون استخدامی‌ شهرداری‌های زنجان در سایت جهاد دانشگاهی، افزود: پس از تلاش ۶ ماهه و با پیگیری‌های مدیریت استانی به ویژه استاندار و دفتر امور شهری استانداری، بحث جذب نیرو در شهرداری‌های استان زنجان به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: در همین راستا به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و عملی(برای مشاغل عملیاتی آتشنشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: به متقاضیان توصیه می‌شود در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

خلجی با بیان اینکه ۹۴ نفر در آزمون شهرداری‌های استان جذب می شوند، اضافه کرد: شرایط سنی و رشته‌های مورد نیاز در سایت جهاد دانشگاهی درج شده است.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون از سه‌شنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت.

خلجی افزود: انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل، حداکثر سه برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می‌پذیرد.وا
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجاناستخدام شهرداریآزمون
sedayezanjannews.ir/nx10586


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»