کد خبر: 10588
1402/07/27 - 15:52


رئیس هیئت فوتبال استان زنجان:

ورزشگاه 15 خرداد زنجان 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نادر بلباسی: برای ورود تیم لیگ برتر به استان زنجان باید زیرساخت‌ها فراهم باشد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / لیلا محمدی: رئیس هیئت فوتبال استان زنجان روند پیشرفت فیزیکی پروژه مربوط به ورزشگاه 15 خرداد زنجان را مطلوب اعلام کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار ۷۰ میلیاردی با اخذ مصوبه در سفر رییس جمهور، شاهد تسریع در تکمیل آن خواهیم بود.

نادر بلباسی روز پنجشنبه (27 مهرماه 1402) در نشست مطبوعاتی به مشکلات این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: این استان با توجه به زمین های فوتبالی، شرایط برگزاری هیچ مسابقه‌ ای حتی مسابقات لیگ سه کشور را ندارد و این بسیار تاسف بار است.

بلباسی به روند پیشرفت پروژه ورزشگاه 15 خرداد زنجان اشاره کرد و افزود: نیاز اصلی اهالی فوتبال برای رده های سنی مختلف تکمیل فاز یک ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان است. هم اکنون این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که در صورت تخصیص اعتبار ۷۰ میلیاردی با اخذ مصوبه در سفر رییس جمهور شاهد تسریع در تکمیل آن خواهیم بود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان، ورزشگاه ۱۵ خرداد شهر زنجان را شناسنامه فوتبال دانست و گفت: این مجموعه‌ در داخل شهر واقع شده و به دلیل بافت قدیمی خود از مقبولیت بیشتری در میان ورزشکاران برخوردار است.

وی با بیان اینکه با نمایندگان مجلس جلسات مختلفی در راستای حل مشکلات فوتبال زنجان برگزار شد، ادامه داد: زمان زیادی از احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان سپری می شود اما تاکنون به دلایل مختلفی به سرانجام نرسیده است.

این مسئول ادامه داد: این پروژه به صورت ملی مدیریت می شود و اتفاق خوب این است که پس از ۱۰ سال،‌ تکمیل آن به پیمانکار دیگری واگذار شد که امیدواریم این سرمایه‌ عظیم هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

زیرساخت‌های ناکافی فوتبال

رئیس هیات فوتبال استان زنجان همراهی و هماهنگی مسئولان در پیشبرد مشکلات فوتبال را موثر و موضوع ورود تیم لیگ برتر به استان را نیازمند فراهم کردن شرایط و زیرساخت‌های لازم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶ مدرسه فوتبال در استان فعال است که ۲ مدرسه آن به بانوان اختصاص دارد، عنوان کرد: یکی از معضلات فوتبال، مدارس‌ فوتبال و مسائل و حواشی مختلف آنها بوده که استان زنجان به دلیل بازرسی های مستمر چنین مشکلاتی را نداشته است.

بلباسی وظیفه هیات فوتبال را برنامه ریزی برای اجرای مسابقات و نظارت بر باشگاه‌ ها عنوان کرد و گفت: باشگاه های استان بنیه مالی بسیار ضعیفی دارند که طبق برنامه ریزی ها دوره های آموزشی برای مدیران آنها برگزار خواهد شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننادر بلباسیرئیس هیات فوتبال استان زنجازیر ساختهای ناکافی فوتبال
sedayezanjannews.ir/nx10588


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»