کد خبر: 10684
1402/08/11 - 13:45


مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حجت الاسلام علی ناصر افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر زنجان از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب از ساعت ۰۹:۳۰ آغاز می‌شود و سخنران مراسم نیز قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان ابهر نیز از چهارراه امام حسین (ع) تا مسجد جامع از ساعت ۱۰ صبح و مردم خرمدره نیز از میدان امام حسین(ع) به سمت چهارراه قائم (عج) و مصلای نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر قیدار از میدان شهدا تا میدان معلم(مزار مطهر شهدا) و در شهرستان سلطانیه نیز از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا از ساعت ۱۰ تعیین شد.

وی اظهار داشت: شهروندان طارمی نیز در شهر آببر از میدان امام علی(ع) تا مصلای نماز جمعه از ساعت ۱۰ صبح و ماهنشانی ها نیز از مقابل مسجد ولی عصر(عج) و از پارک شهدای گمنام راهپیمایی خواهند کرد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان خاطر نشان کرد: مسیر راهپیمایی این روز در شهر زرین آباد شهرستان ایجرود از مقابل سپاه ناحیه تا میعادگاه نماز جمعه از ساعت ۱۰ و نیم است.

 وی ابراز امیدواری کرد: اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان همانند سال های گذشته حضوری پرشور در این راهپیمایی داشته باشند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجان13 آبانشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجاندانش آموز
sedayezanjannews.ir/nx10684


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»