کد خبر: 10692
1402/08/13 - 14:39


۸۰ درصد توسعه و عمران کشور از انقلاب محقق شده است

معاون رئیس جمهور گفت: ۸۰ درصد توسعه و عمران کشور از انقلاب محقق شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهر زنجان اظهار کرد: ۱۳ آبان از روزهای حساس در تاریخ ملت ایران بوده که برای کشور سرنوشتساز بوده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در دوران انقلاب عدهای انقلابی بودن را به معنای پیرویی از کمونیسم میدانستند، افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دانشجویان بصیر و پیرو خط امام(ره) ادعای انقلابیگری چپها را شکستند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در اوایل انقلاب در تحرکات تجزیه طلبانه رد پای جاسوسان آمریکا پیدا بود، افزود: آمریکا طی هفتاد سال گذشته از زمان دولت مصدق به ملت ایران ضربه وارد کرده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۸۰ درصد توسعه و عمران کشور از انقلاب محقق شده است، بیان کرد: این موضوع به تفکر پشت انقلاب بازمیگردد چرا که پیش از انقلاب میزان صادرات نفت کشور بیش از ۶ میلیون بشکه بود.

وی در ادامه به مبارزات مبارزان فلسطینی اشاره و عنوان کرد: هدف آمریکا از دخالت در کشورها به تاراج بردن ثروت آنها است.

قاضیزاده هاشمی با اشاره به اینکه در انقلاب اول رژیم مستبد را از کشور بیرون کردیم، افزود: در انقلاب دوم به تعبیر امام (ره) در ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی به وقوع پیوست.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در جنگ اخیر به اندازه ۲ بمب اتم، بمب روی ساکنان غزه خالی کردهاند، بیان کرد: با این حال نتوانستند روحیه مقاومت مردم فلسطین را بشکنند.

وی با بیان اینکه امروز ایران به قدرت جدید جهانی تبدیل شده است، گفت: این جایگاه و عظمت به مدد فرهنگ انقلاب اسلامی و ایثارگری شهدایی میسر شده است.

قاضی زاده با بیان اینکه تا این فرهنگ در ملت ایران است، این ملت خفت و خواری نخواهد دید، گفت: با اینکه دشمن توطئههای متعددی در طول ۴۵ سال علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده است  ولی هر بار این فتنهها خنثی شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانقاضی زاده هاشمیمعاون رئیس جمهورایران اسلامی
sedayezanjannews.ir/nx10692


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»