کد خبر: 10747
1402/08/23 - 14:50


دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی:

هیات انجمن‌های ورزشی به دلیل تعدد رشته، یک اداره است

دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: هیات‌های زیرمجموعه فدراسیون به دلیل مدیریت رشته‌های متعدد و مختلف، یک اداره ورزشی محسوب می‌شود و فعالیت در این هیات‌ها بسیار سخت و دشوار است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مهدی سلاطی در مجمع انتخاباتی هیأت انجمن های ورزشی استان زنجان، اظهار کرد: این هیات ورزشی برای موفقیت به همدلی و هم افزایی نیاز دارد و باید نگاه ویژه ای به آن صورت گیرد.

وی اضافه کرد: توسعه رشته های مختلف و آموزش همگانی باید در دستور کار هیات های استانی باشد همچنین تقویت داوران نیز به عنوان یک اولویت در دستور کار مدیران هیات های ورزشی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع با بیان اینکه رییس جدید هیات انجمن های ورزشی استان به ظرفیت های شهرستان ها توجه داشته باشد، گفت:یکی از هیات های پرجمعیت استان، انجمن‌های ورزشی است.

جواد بازرگان افزود: استان زنجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی با هفت استان ارتباط دارد که این موضوع، یک فرصت برای تبدیل استان به قطب ورزش منطقه شمالغرب کشور است.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه انجمن‌های ورزشی باید به مقوله مهم زیرساختی و نرم افزاری توجه ویژه شود که امیدواریم با فراهم ساختن شرایط شاهد تحقق این هدف در مدیریت جدید هیات باشیم.

در ادامه این مجمع،‌نرگس رمضانی با کسب حداکثر آرا از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان انتخاب شد.

فدراسیون انجمن های ورزشی شامل چندین انجمن از قبیل سپک تاکرا، دارت، جوجیتسو، بیس بال و سافت بال، طناب کشی، کریکت و پارکور است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجواد بازرگانمدیر کل ورزش و جوانان استان زنجانمجمع انتخابی
sedayezanjannews.ir/nx10747


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»