کد خبر: 10976
1402/09/30 - 10:46


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد:

لزوم اهتمام شهرداری زنجان در شناسایی خانه های خالی شهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه تسریع در شناسایی خانه های خالی از تاکیدات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات است،گفت: در این راستا شهرداری زنجان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،  در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان، گفت: تاکنون چهار جلسه کار گروه تنظیم و کنترل بازار و مستغلات در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شده است. 
وی با بیان اینکه رئیس جمهور به کنترل بازار مسکن بسیار تاکید دارند، بیان داشت: در بخش مسکن دستگاه هایی که به نوعی مسئول هستند باید ورود جدی به کنترل بازار مسکن داشته باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم شناسایی بنگاههای املاک فاقد مجوز کسب در زنجان تاکید کرد و  گفت: در این راستا باید دستگاه های اجرایی متولی در این خصوص مدیریت و همکاری لازم را مد نظر قرار دهند چرا که توجه به این مهم باعث امنیت و آرامش در بازار مسکن می شود. 
اسماعیلی،اظهار کرد: تسریع در شناسایی خانه های خالی از تاکیدات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات است و در این میان شهرداری زنجان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد. 
وی گفت: در زمینه شناسایی خانه های خالی، برای هریک از اعضای کارگروه وظایفی تعریف شده و باید همه دستگاههای اجرایی پای کار آمده  و ورود جدی بکنند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانخانه های خالیبنگاه هاشهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10976


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»