کد خبر: 11051
1402/10/12 - 8:46


مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

آبرسانی به 54 روستا با مشارکت خیّرین آبرسان در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای طرح های آبرسانی با مشارکت خیّرین آبرسان در این استان همچنان استمرار داشته و در این راستا بنیاد خیریّه حاج اکبر ابراهیمی آماده آبرسانی به روستاهای بیشتری در استان زنجان است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنججان نیوز/«علی محمد نادرخانی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: با حضور نماینده این موسسه بررسی میدانی آبرسانی به 54 روستای دیگر در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: در این راستا تا کنون آبرسانی به 15 روستا در شهرستان زنجان، 18 روستا در شهرستان خدابنده، 5 روستا در شهرستان طارم، 3 روستا در شهرستان خرمدره و 13 روستا نیز در سایر نقاط استان مورد بررسی قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: این طرح ها در جهت حل مشکل تنش آبی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح های آبرسانی اجرایی می شوند.
نادرخانی یادآور شد: پیش از این آبرسانی به 43 روستای استان زنجان با مشارکت بنیاد خیریّه حاج اکبر ابراهیمی اجرا و به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها اعتباری معادل 65 میلیارد ریال توسط بنیاد حاج اکبر ابراهیمی و 250 میلیارد نیز توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای 54 طرح جدید آبرسانی روستایی با مشارکت بنیاد حاج اکبر ابراهیمی جمعیتی افزون بر 21 هزار نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شوند.
گفتنی است: تا کنون 66 طرح آبرسانی روستایی با مشارکت خیّرین آبرسان در استان زنجان اجرایی شده است.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآبرسانیمشارکت خیرینروستا
sedayezanjannews.ir/nx11051


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»