کد خبر: 11071
1402/10/15 - 12:17


وزیر صمت در زنجان تاکید کرد؛

لزوم تکمیل حلقه‌های صنعت نساجی و فولاد

وزیر صمت در زنجان بر لزوم تکمیل حلقه‌های صنعت نساجی و فولاد تاکید کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان/ لیلا محمدی: عباس علی‌آبادی؛ وزیر صمت در آیین افتتاح کارخانه ریسندگی نخ ظریف اکرولیک( میکرو) شرکت سیمین نخ ظریف شهرستان ابهر استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از حلقه های صنعت نساجی را  امروز در ابهر  افتتاح کردیم و باید تلاش کنیم این صنعت بقا و دوام خود را حفظ کند.
وزیر صمت صنعت نساجی را صنعت مادر و پایه دانست که با خود اشتغال به همراه دارد، ابراز کرد: با توجه به آن که صنعت نساجی یکی از نیاز های اساسی کشور است توسعه آن در  تمامی حلقه های زنجیره تولید الزامی است.
علی‌آبادی اضافه کرد: سرمایه در گردش در صنعت نساجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است باید با دستگاه های مربوطه صحبت کنیم تا نیاز این صنایع را به منابع مالی تامین کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در مورد افتتاح دو واحد فولاد در ابهر با اشاره به اینکه پتانسیل بالای فن‌آوری در استان زنجان است، اظهار کرد: کارخانه آسین ابهر از جمله کارخانه‌های فن‌آورانه بوده و باید تلاش کنیم ارتباط آن با سایر کارخانه‌های کشور برقرار کنیم تا شاهد افزایش بهره‌وری می‌شود.
وی با بیان اینکه هر دو پروژه افتتاح (فولاد و نورد آسین_فولاد البرز غرب) امروز مقطع تولید فولاد است، بیان کرد: این کارخانه‌ها ارزش افزوده دارد و متریال تولید نمی‌کند.
علی آبادی مهمترین دغدغه در حوزه فولاد را جلوگیری از خام فروشی خواند و افزود: باید فولاد وارد مقاطع تولید شده و زنجیره تولید را تکمیل کرد. 
وزیر صمت در پاسخ به تاکید خبرنگاران بر لزوم حمایت از کارگران و نیروی انسانی شرکت‌ها گفت: مسیر صنعت باز شود سود نهایی در جیب کارگر خواهد رفت.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانصنعت نساجیوزیر صمتسفر رئیسی
sedayezanjannews.ir/nx11071


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»