کد خبر: 11086
1402/10/16 - 10:55


بیکاری در زنجان کاهش یافته است

مصوبات دور اول سفر پیگیری می‌شود/ رئیس جمهور در دومین سفر استانی به زنجان در فرودگاه این شهر با بیان اینکه مصوبات دور اول با جدیت پیگیری می‌شود، اعلام کرد که داده‌های آماری نشان می‌دهد که آمار بیکاری در این استان کاهش یافته است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در بدو ورود به زنجان در سخنان کوتاهی اظهار کرد که مردم زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خود کرده‌اند و با این نماد در کشور شناخته می‌شوند.
وی ادامه داد:‌ ادای احترام می‌کنیم به خانواده معزز شهدا، خانواده ایثارگران و ۳۵۰۰ شهید، علما، مفاخر و حکمای استان زنجان که نه تنها برای این استان بلکه برای جهان اسلام موجب فخر و مباهات هستند.
رئیس جمهور بیان کرد که در دور اول سفر با توجه به نیازهای استان مصوباتی داشتیم، در دور دوم سفر پیگیری مصوبات دور اول را خواهیم داشت.
وی افزود که موضوع مسکن در استان زنجان به خوبی پیگیری شده است و بخشی از مصوبات دور اول نیز به نتیجه رسیده است و ان‌شاالله به مردم واگذار خواهد شد.
رئیسی یادآور شد که راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان به خوبی پیگیری شده و اکنون شاهد روند کاهش آمار بیکاری در استان هستیم.
 وی گفت که به علت تاخیر یک روزه در سفر به زنجان از مردم استان عذرخواهی می‌کنم. قرار بود دیروز در زنجان باشم اما به سبب ضرورت حضور در کرمان و عرض ادب و احترام به خانواده معزز شهیدان کرمان و پیگیری مسایل امنیتی باید به استان کرمان می‌رفتم.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبیکاریاشتغال زاییراه اندازی واحدهای تولید
sedayezanjannews.ir/nx11086


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»