کد خبر: 11089
1402/10/16 - 11:59


رئیس جمهور:

ورزشگاه ۱۵ هزارنفری زنجان حداکثر تا پایان نیمسال نخست سال آینده تکمیل شود

ابراهیم رئیسی رییس جمهور روز شنبه در جریان سفر استانی به زنجان با بازدید از پروژه معطل مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، سه دستور برای تسریع در اجرای آن را صادر کرد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/لیلا محمدی: ابراهیم رئیسی رییس جمهور روز شنبه در جریان سفر استانی به زنجان با بازدید از پروژه معطل مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، سه دستور برای تسریع در اجرای آن را صادر کرد.
رئیس جمهور در این بازدید، دستور داد ضمن واگذاری عملیات احداث از وزارت ورزش و جوانان به استان و جذب و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن، این پروژه حداکثر تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان با ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا یک پروژه ملی است که کلنگ آن در سال ۸۴ به زمین زده شد و مسئولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شده بود.
ابتدا قرار بود این پروژه در مدت چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ این شهر به بهره‌برداری برسد، اما روند اجرای آن از آنچه تصور می‌رفت طولانی‌تر شد و پس از گذشت ۱۸ سال شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال همچنان در انتظار افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی هستند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانورزشگاه 15 هزار نفریتامین اعتباراتفوتبال
sedayezanjannews.ir/nx11089


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»