کد خبر: 1131
1398/04/10 - 10:16


پاسخ رئیس هیئت فوتبال زنجان به اسنادی که نشان می‌دهد امتیاز «تیم فوتبال شهرداری» متعلق به شهرداری زنجان بوده نه هیئت فوتبال:

بی‌خیال

چالش بین شهرداری زنجان و شورای شهر از یک طرف و هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان بر سر تیم فوتبالی که دیگر وجود ندارد، هم‌چنان ادامه دارد.

پایگاه خبری صدای زنجان
لیلا محمدی- چالش بین شهرداری زنجان و شورای شهر از یک طرف و هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان بر سر تیم فوتبالی که دیگر وجود ندارد، هم‌چنان ادامه دارد. شورا و شهرداری ادعای مالکیت تیمی را دارند که سال 94 با عنوان «شهرداری زنجان» و به بهانه نبود حامی مالی توسط هیئت فوتبال استان به کرج منتقل شد در حالی که هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان این ادعا را رد کرده و شهرداری را تنها حامی مالی تیم می‌دانند.

گرچه هنوز با گذشت چهار سال از واگذاری تیم به کرج و مشخص نبودن سازوکار دریافت مبلغ این انتقال و از طرفی سرانجام پول دریافتی از کرجی‌ها و برنامه هیئت فوتبال برای دریافت بقیه مبلغ انتقال مشخص نیست، بررسی اسناد انتقال تیم نشان دهنده کوتاهی هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان در دریافت تضمین‌های لازم از طرف مقابل هنگام انتقال تیم و هم‌چنین انتقال امتیاز تیم به شهرداری با وجود تأکیدهای مستند بوده است.

داستان تیم‌دار شدن زنجان
رئیس کمیته مسابقات فوتبال سازمان لیگ کشور نامه‌ای را در تاریخ 11 تیر 93 مبنی بر واگذاری تیم فوتبال لیگ دسته 2 به رؤسای هیئت‌های فوتبال 10 استان از جمله زنجان ارسال و تاکید می‌کند اگر مسئولان استان و یا اسپانسر نتوانند تیم‌های واگذار شده را به خوبی اداره کنند باید امتیاز عیناً به سازمان لیگ عودت داده شود.

هیئت فوتبال زنجان بلافاصله پس از دریافت این نامه با ارسال نامه کتبی به شهرداری خواستار اقدامات لازم می‌شود، مسئولان به این نامه ترتیب اثر نمی‌دهند تا اینکه ۱۵ روز بعد سازمان لیگ نامه‌ دیگری را ارسال و صراحتا تاکید می‌کند اگر استان‌های مورد نظر نتوانند در زمینه جذب حامی مالی برای تیم‌های واگذار شده اقدامی انجام دهند، امتیاز لیگ دسته 2 اعطا نمی‌شود.

هیئت فوتبال استان پس از دریافت دومین نامه سازمان لیگ در نامه جداگانه‌ای درخواست تسریع در اقدام از سوی شهردار برای تعیین تکلیف حمایت از تیم واگذار شده از سوی فدراسیون می‌کند. در این راستاجلسه‌ای با موضوع ارائه امتیاز یک تیم دسته 2 کشوری به زنجان به ریاست معاون سیاسی و امنیتی وقت استاندار در ساختمان فرمانداری تشکیل می‌شود.

در این جلسه شهرداری به شرط واگذاری امتیاز تیم از طریق هیئت فوتبال و فدراسیون فوتبال با توجه به منابع مالی پیش‌بینی شده در بودجه شهرداری آمادگی کامل خود را برای حمایت از تیم اعلام می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی نیز در این جلسه آمادگی کامل خود جهت تامین بخشی از هزینه‌های تیم به مبلغ 500 میلیون تومان را اعلام می‌کند و مقرر می‌شود از آنجایی که امتیاز تیم لیگ دسته 2 کشوری صرفا به نام شهر زنجان است، انتخاب هیئت مدیره با هماهنگی مسئولان ارشد و شهر زنجان انجام شود.

همچنین شهرداری زنجان متعهد می‌شود تا پایان فصل، باشگاه را به طریقی اداره کند که تیم از دسته 2 به دسته 3 سقوط نکند در این صورت شهرداری امتیاز یک تیم دسته 2 را به هیئت فوتبال برگرداند.

پس از این جلسه شهرداری لایحه‌ای مبنی بر کمک مالی ۵۰۰ میلیون تومانی به شورا ارسال و شورا موافقت خود با این لایحه اعلام و تاکید می‌کند که این ۵۰۰ میلیون تومان هم برای تیم فوتبال شهرداری و هم تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان است.

اتاق بازرگانی هم بعد از موافقت شورا با لایحه شهردار، اسپانسری این تیم به شرط تغییر نام تیم به شهباز زنجان را قبول می‌کند که مورد موافقت قرار نمی‌گیرد.

بعد از اخذ مصوبه شورا و یک روز مانده به آغاز مسابقات، شبانه قرارداد بازیکنان بسته می‌شود و لیست بازیکنان به فدراسیون ارسال می‌گردد. تیم در اسفند ماه همان سال به دور نهایی صعود می‌کند. اما با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون سهم اتاق بازرگانی تخصیص داده نشده بود، شهرداری برای اینکه بتواند تیم را جمع کند لایحه دومی را به شورا به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان ارسال می‌کند که شورا با در نظر گرفتن شرایط با لایحه دوم شهردار موافقت می‌کند. البته پس از آن نامه‌های مکرری به استانداری و اتاق بازرگانی مبنی بر تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان از سوی مسئولان شهری ارسال می‌شود، اما به این نامه‌ها ترتیب اثری داده نمی‌شود.

داستان بی‌تیم شدن زنجان
پس از نتیجه نگرفتن تیم شهرداری و عدم صعود به دسته یک، مهرماه سال 94 فریدون اصفهانیان که هم ریاست هیئت فوتبال استان را بر عهده داشت و هم عضو شورای شهر بود و هم در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشت در نامه‌ای به علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال ادعا می‌کند که با وجود تمامی تلاش‌های هیئت فوتبال، و برگزاری جلسات با مسئولان ارشد اعم از استاندار، امام جمعه، شهردار انجام داده است نتوانسته اسپانسری برای تیم لیگ دسته 2 را جذب کند از این رو مسئولان با واگذاری تیم فوتبال لیگ دسته 2 زنجان به هادی ترابی از هشتگرد استان البرز موافقت کرده‌اند، در حالی که طبق مصوبه سازمان لیگ فوتبال مرجع تصمیم‌گیرنده برای هرگونه واگذاری تیم‌های دسته 2 کشور فقط این سازمان است.

2 روز پس از صدور این نامه در تاریخ 7 مهر 94، کمیسیون ماده 5 امور باشگاه‌های استان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان تشکیل و اعضا با درخواست اصفهانیان جهت واگذاری تیم موافقت کردند. این اقدامات در شرایطی انجام شده که 4 آبان ماه یعنی قبل از دریافت پاسخ مثبت مسئولان ارشد استان و فدراسیون قرارداد واگذاری تیم دسته 2 زنجان به البرز امضا شده بود.

نکته کلیدی اینجاست که اسناد و مدارکی مبنی بر اینکه امتیاز تیم از طرف هیئت فوتبال به شهرداری زنجان انتقال پیدا کند، وجود ندارد در حالی که هیئت فوتبال در مکاتبات نهایی خود برای انتقال تیم تاکید می‌کند که شهرداری و اتاق بازرگانی اسپانسر هستند و باشگاه مربوطه نیز باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زنجان است.

آش نخورده و دهان سوخته
برای پیگیری دریافت سند امتیاز تیم فوتبال لیگ دسته 2 زنجان، 11 تیر 93 علی محمدی، سرپرست وقت شهرداری زنجان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال با اعلام صاحب امتیازی تیم فوتبال زنجان و ارائه مستندات شهرداری درخواست می‌کند تا سند امتیاز تیم به همراه سایر مدارک مربوط به تیم فوتبال را به شهرداری ارسال کند. در این نامه سرپرست شهرداری زنجان صراحتا تاکید کرد چنانچه سازمان لیگ به این نامه ترتیب اثر ندهد شهرداری در قبال مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

شهرداری پس از عدم حصول پاسخ از سوی سازمان لیگ  فوتبال مجددا با همین محتوا نامه‌ای را در 12 مهر 96 به رئیس سازمان لیگ ارسال می‌کند. مسیح‌اله معصومی، شهردار فعلی زنجان نیز 29 فروردین سال 97 با تنظیم نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان می‌شود تا سلطانی‌فر با صدور دستورات لازم نسبت به لغو واگذاری امتیاز تیم و عودت آن و یا پرداخت کلیه هزینه‌های باشگاه به حساب شهرداری اقدام کند.

شهردار زنجان در این نامه با استناد به نامه 11 تیر 93 رئیس کمیته مسابقات لیگ فوتبال با موضوع ارائه امتیاز یک تیم دسته دوم کشوری به زنجان اعلام کرده که امتیاز و اداره تیم فوتبال مطابق صورتجلسه 19 تیر 93 به شهرداری واگذار شده که در این خصوص شهرداری مبادرت به عقد قرارداد با بازیکنان مدنظر جهت انجام بازی‌های لیگ نموده که در پایان فصل 94-93 و پایان مسابقات هیئت فوتبال استان بدون اطلاع شهرداری نسبت به فروش و واگذاری امتیاز این تیم اقدام کرده است.

لابی‌گری برای کتمان حق پایمال شده
در این زمینه مسئول پیگیری وضعیت واگذاری تیم به شهرداری در شورا با تاکید بر اینکه امتیاز تیم زنجان باید احقاق شود، به لابی‌گری‌های برخی از مسئولان فوتبالی استان که در فدراسیون نفوذ دارند اشاره می‌کند و می‌گوید: وزیر ورزش پس از دریافت نامه شهردار جهت بررسی و پیگیری نامه را به مهدی تاج، رئیس فدراسیون ارجاع داد که بنا به به ارتباطاتی که برخی از آقایان دارند فدراسیون پس از دریافت نامه کتبی شهرداری زنجان به جای اینکه موارد را در فرآیند قانونی خود قرار دهند آن را به رئیس هیئت داوران که مسئولیتش با فریدون اصفهانیان بود، ارسال کرد.

سجاد خدایی در گفت‌وگو با صدای زنجان با بیان اینکه متاسفانه مسئولان ورزشی کشور با تلف کردن زمان و موکول کردن بررسی‌های مطالبات شهرداری زنجان به زمان‌های دیگر، شهرداری را بازی دادند و قرارداد واگذاری را به دست مسئولان نرساندند، اضافه می‌کند: این بی‌توجهی مسئولان در حالی است که شهرداری به سازمان لیگ معرف بوده و در کمیته انظباتی زمانی که تیم فوتبال لیگ دسته 2 زنجان جریمه می‌شد ابلاغیه‌های مربوطه را به شهرداری ارسال می‌کرد بعلاوه اینکه در تمامی مکاتبات سازمان لیگ مربوط به تیم فوتبال زنجان،شهرداری مورد خطاب قرار می‌گرفت که صاحب امتیازی شهرداری کاملا محرز است.

خدایی با بیان اینکه واگذاری غیرقانونی تیم فوتبال لیگ دسته 2 شهرداری زنجان بدون اطلاع صاحب امتیاز اجحاف در حق شهرداری و مردم زنجان بوده است بر لزوم پیگیری پرونده در مراجع قضائی تاکید می‌کند.

با افزایش ابهامات واگذاری تیم فوتبال لیگ دسته 2 زنجان بدون اطلاع صاحب امتیاز تیم یعنی شهرداری قرار شد کمیته تحقیق و تفحص شورای شهر موارد را بررسی و نتایج را در اسرع وقت در اختیار شورا قرار دهد.

پرده‌ها کنار می‌روند
نتایج بررسی‌های کمیته تحقیق و تفحص 3 مرداد 97 در صحن علنی شورای اسلامی قرائت گردید. بر این اساس اعلام شد آنچه مسلم است شهردای فقط اسپانسر نبوده و برابر مفاد صورتجلسات موجود هم صاحب امتیاز و هم مالک تیم بوده است.

در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر استان نیز با استناد به نتایج تحقیق و تفحص واگذاری تیم فوتبال لیگ دسته 2 شهرداری زنجان را کاملا غیرقانونی می‌داند و تاکید می‌کند آنهایی که چنین تصمیمی را برای فوتبال شهر گرفتتند باید پاسخگو باشند.

طبق اعلام تیم تحقیق و تفحص مکاتبه هیئت فوتبال استان با سازمان لیگ و نیز برگزاری کمیسیون ماده 5 در خصوص واگذاری تیم، بدون استعلام و بدون اخذ نظریه شهرداری و کاملا خودسرانه انجام گرفته است و عدم تائید لایحه شهرداری از سوی شورای شهر برای تامین منابع مالی نمی‌تواند معیار و ملاک عمل خودسرانه هیئت فوتبال باشد.از شروط سازمان لیگ فوتبال کشور برای اعطای امتیاز به زنجان، معرفی باشگاه، مشخص شدن محل‌های تامین منابع مالی و غیره است که با معرفی سازمان و باشگاه فرهنگی- ورزشی موافقت لازم صورت گرفته است.از شروط اصلی حمایت شهرداری از تیم واگذاری تیم به شهرداری بوده است.شهرداری به عنوان مالک با بازیکنان عقد قرارداد داشته است که خود بیانگر آن است که شهرداری صرفا اسپانسر نبوده است چرا که اسپانسر و تعریف آن در قراردادهای فوتبال عملا متفاوت از آنچه در این تیم صورت گرفته است، می‌باشد. در مکاتبات سازمان لیگ، عنوان تیم شهرداری لحاظ گردیده است که به نوعی مالکیت را تداعی می‌کند.نداشتن قرارداد واگذاری و تحویل تیم از هیئت فوتبال علیرغم مصوبه و ابلاغیه صریح رئیس وقت شورا به شهرداری وقت از کوتاهی‌های غیرقابل بخشش شهردار وقت بوده است که حتما باید پیگیری شود.

ول‌کنید اصول را
در شرایطی که مسئولان شهری اعم از شورای شهر و شهرداری با استناد به مستندات و مدارک بر واگذاری غیرقانونی تیم فوتبال شهرداری زنجان تاکید دارند و آن را مطابق اصول سازمان لیگ نمی‌دانند، رئیس هیئت فوتبال استان می‌گوید: «بی‌خیال شوید، خیلی چیزها را می‌گویند اصول است! اگر این واگذاری را لغو می‌کردیم چه نفعی برای فوتبال زنجان داشت؟»

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با صدای زنجان در مورد پیگیری‌های به نتیجه نرسیده شهرداری در زمینه ارائه سند امتیاز تیم به همراه سایر مدارک مربوط به تیم فوتبال زنجان از سوی سازمان لیگ نیز می‌گوید: «چرا باید قرارداد را به شهرداری بدهیم؟ وقتی در آن زمان به دلیل عدم پاسخ‌های شهرداری به سازمان لیگ و اتمام مهلت مقرر تیم به سازمان برگشت داده شده بود.»

رئیس هیئت فوتبال استان می‌گوید هر کاری کرده برای توسعه فوتبال استان بوده و مصلحت همانی بوده که انجام گرفته است. فریدون اصفهانیان با تاکید بر اینکه در فدراسیون فوتبال برای کل تیم‌های کشور تصمیم گرفته می‌شود و من در آنجا بود که پیشنهاد دادم برای استان‌هایی که فاقد تیم فوتبال در لیگ برتر و لیگ هستند یک تیم لیگ دسته دو داده شود. در این جلسه بود که به 10 استان از جمله زنجان تیم داده شد.

اصفهانیان با بیان اینکه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تیم لیگ 2 را به زنجان آوردیم، با انتقاد از عملکرد اعضای شورای شهر در شرایط سخت مالی فوتبال لیگ دسته 2 زنجان اضافه می‌کند: اعضای شورای شهر زنجان در حالی پیگیر تیم فوتبال هستند که تعدادی از اعضای شورای شهر همین دوره در دوره قبل هم حضور داشتند و به لایحه شهردار زنجان برای اسپانسری تیم فوتبال رای ندادند که اگر نظر مثبت به لایحه داشتند این تیم هنوز بازی می‌کرد، اما این اعضا به دلیل عدم هزینه کرد تیم را رد کردند.حتی شهردار وقت لایحه‌ای به نام البرز شهرداری به شورا اسلامی شهر آورد و از باشگاه دیگری خواست تا تیم استان توسط آن باشگاه در مسابقات شرکت کند اما اعضای شورای شهر باز با این لایحه نیز موافقت نکردند و تیم بر روی زمین ماند.

به گفته وی حتی سه روز مانده به مسابقات از استاندار وقت، فرماندار، امام جمعه و بسیاری از دستگاه‌ها درخواست حمایت شد اما مورد قبول واقع نشد.

وی با اشاره به اینکه هئیت رئیسه هیئت فوتبال استان با توجه به کارشناسی‌هایی که صورت گرفت مجبور به واگذاری تیم شد، عنوان می‌کند: اگر اعضای شورای اسلامی شهر به لایحه شهردار وقت رأی می‌داد همان تیم باقی می‌ماند و می‌توانست در مسابقات حضور یابد و در حال حاضر مشکل لیگ دو وجود نداشت و احتمالا تا لیگ یک هم صعود کرده بود.

اصفهانیان می‌افزاید: شورای شهر در زمانی که تیم به آنها نیاز داشت برای رفع مشکل تیم فوتبال زنجان چاره‌ای نیندیشید و فوتبال زنجان را به باد فنا دادند، الان کاسه داغ‌تر از آش شده‌ است.

در شرایطی که رئیس هیئت فوتبال انگشت اتهام را به سوی اعضای شورای شهر دوره قبل گرفته است، رئیس فعلی شورای اسلامی شهر استان (یکی از اعضای شورای شهر در دوره قبل) با تاکید بر اینکه شورا در آن زمان تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا به تکلیف خود در قبال تیم فوتبال زنجان عمل نماید، تاکید می‌کند مشکلات مالی تیم فوتبال دسته 2 زنجان که متعلق به شهرداری بود  دلیلی بر آن نمی‌شود که بدون اطلاع صاحب امتیاز و کاملا غیرقانونی به خارج از استان واگذار گردد.

رئیس هیئت فوتبال زنجان در پاسخ به این اظهارات سجاد خدایی با بیان اینکه تیم فوتبال به دلیل گرفتار شدن در مشکلات مالی بر روی زمین مانده و به سازمان لیگ رفته برگشت خورده بود، عنوان می‌کند: ما از سازمان مجوز گرفتیم تا واگذار کنیم و با پول آن به توسعه شهر کمک کنیم.

اظهارات اصفهانیان در حالی مطرح است که بنا به نامه رئیس کمیته مسابقات فوتبال سازمان لیگ کشور مربوط به 11 تیر 93 با امضای غلامرضا بهروان مبنی بر واگذاری تیم فوتبال لیگ دسته 2 به استان‌های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، ایلام، کردستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، چهارمحال بختیاری، زنجان، سمنان و مرکزی به رئوسای هیئات فوتبال استان‌های یاد شده ارائه و تاکید گردیده هیچ یک از مقامات استانی اعم از مدیرکل اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال و یا اسپانسر مربوطه حق فروش امتیاز و یا انتقال آن به خارج از استان بدون هماهنگی و موافقت کتبی سازمان لیگ را ندارند.

همچنین در این مصوبه تاکید شده بود که اگر مسئولان استان و یا اسپانسر نتوانند تیم مربوطه را به خوبی اداره کنند باید امتیاز عینا به سازمان لیگ عودت داده شود.

با وجود مدارک روشن باز هم مسئولان ورزشی بر اظهارات خود پافشاری کرده و می‌گویند که تیم فوتبال لیگ دسته دو زنجان سال 93 با مشکلات بسیار زیادی به لیگ ورود پیدا کرد و هنوز هم شهرداری به عنوان اسپانسر این تیم با بدهی 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی روبه‌روست و با وجود اینکه در لیگ نتیجه نگرفته از بخش فرهنگ و ورزش برای این تیم هزینه شده است.

آنان می‌گویند: برخلاف تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال در سال 94 اسپانسری برای این تیم پیدا نشد و در نهایت با مشورت با مسئولان ارشد استان زنجان تصمیم به واگذاری تیم به استان دیگر گرفتیم و اگر این اقدام به موقع انجام نمی‌شد،  همین مقدار پول بابت فروش تیم نیز از دست می‌رفت و هیئت فوتبال استان متضرر می‌شد.امتیاز واگذاری تیم با موافقت فدراسیون و هیئت رئیسه فوتبال و با گذراندن مراحل قانونی انجام شده و با موافقت نامه‌ای که به امضا رسیده، مبلغ حاصل از فروش این تیم برای آینده فوتبال هزینه می‌شود.

بر اساس قرارداد واگذاری امتیاز تیم فوتبال دسته 2 زنجان به البرز که بین اصفهانیان (انتقال دهنده) و هادی ترابی (انتقال‌گیرنده) از استان البرز (هشتگرد) منعقد شد. مقرر گردید 150 میلیون تومان از 410 میلیون تومان مبلغ کل واگذاری تیم در زمان تنظیم و قبل از امضای قرارداد به نام هیئت فوتبال استان واریز گردد. که در حال حاضر این پول بنا به اظهارات مسئولان در حساب هیئت فوتبال است زنجان است.

بر این اساس 130 میلیون تومان از باقی مبلغ نیز در 4 آبان 94 در قالب چک در وجه هیئت فوتبال زنجان وصول شود و آخرین 130 میلیون هم در قالب چک به فاصله یک ماه یعنی در تاریخ 4 آذر 94 نقد شود که متاسفانه هر دو چک برگشت خوردند!

طبق بند سوم مربوط به بخش تعهدات و تضمینات قرارداد واگذاری امتیاز تیم لیگ دسته دو فوتبال زنجان به البرز، در صورت عدم وصول مبلغ ضمانت‌نامه در مهلت 15 روز از زمان عقد، پیش‌پرداخت به مبلغ 150 میلیون تومان به عنوان خسارت طرف اول قرارداد توسط طرف اول ضبط و قرارداد فسخ گردیده و کلیه آثار فسخ بر آن جاری است بعلاوه اینکه طرف دوم حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را نداشته و هرگونه ادعا از سوی طرف دوم مسموع می‌شود.

اما نکته اینجاست، طبق قرارداد واگذاری امتیاز تیم فوتبال زنجان به البرز، می‌بایست یک فقره ضمانتنامه معتبر بانکی و بدون محدودیت زمانی از سوی طرف دوم در وجه هیئت فوتبال زنجان به مبلغ 260 میلیون تومان ظرف مدت زمان 15 روز پس از عقد قرارداد صادر و تحویل طرف اول قرارداد شود تا در صورت عدم وصول هر یک از چک‌ها، ضمانت‌نامه توسط ظرف اول قرارداد وصول شود. که این چک ضمانتی از سوی هیئت فوتبال استان اخذ نگردید.

یکی دیگر از تعهدات طرف اول در قبال طرف دوم این بود که در صورت عدم پرداخت هر یک از چک‌ها، قرارداد توسط هیئت فوتبال استان به عنوان طرف دوم به صورت یکطرفه فسخ گردد و امتیاز تیم متعلق به هیئت فوتبال استان شود که تاکنون هیچ اقدامی برای فسخ قرارداد نشده است!

هیئت فوتبال در قبال اقدامش باید توضیح دهد

رئیس شورای اسلامی استان با تکرار مفاد و موارد ذکر شده در قرارداد واگذاری و عدم اقدام مناسب از سوی هیئت فوتبال استان می‌گوید: باید هیئت فوتبال در قبال این اقداماتش توضیح بدهد.

رئیس هیئت فوتبال استان در قبال کوتاهی‌های صورت گرفته در عدم اخذ چک ضمانتی 260 میلیون تومانی از طرف اول و عدم فسخ قرارداد پس از وصول نشدن چک‌ها می‌گوید: ما طبق قرارداد اقدام کردیم و پیش‌پرداخت به مبلغ 150 میلیون تومان به عنوان خسارت طرف اول قرارداد را ضبط کرده‌ایم. در مورد عدم فسخ قرارداد هم باید بگوییم لغو قرارداد هیچ کمکی به فوتبال استان نمی‌کرد. در حال حاضر هم برای پیگیری چک‌های برگشتی از طریق مراجع قضائی موضوع را پیگیری می‌کنیم.

صدای زنجان برای روشن شدن واگذاری تیم فوتبال زنجان به البرز و پاسخ به ابهامات ایجاد شده موفق به تماس با علی خلیلی‌چچکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان نشد.
اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانتیم فوتبال شهرداری زنجانفریدون اصفهانیانخلیل چچکی
sedayezanjannews.ir/nx1131


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»