کد خبر: 11537
1403/01/14 - 13:9


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد؛

احتکار 24 میلیاردی گوشت منجمد از یک انبار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از احتکار مقدار 8 تن گوشت منجمد فاقد مجوز به ارزش 24 میلیارد ریال در یک انباری خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از احتکار مقدار 8 تن گوشت منجمد فاقد مجوز به ارزش 24 میلیارد ریال در یک انباری خبر داد.

سرهنگ "حسین بدری" رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از احتکار گوشت فاقد مجوز در یک انباری واحد غیر صنفی مطلع شده و  به همراه کارشناسان اداره جهاد کشاورزی محل را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی از این انبار مقدار 8 هزار کیلو گوشت منجمد فاقد مجوز توزیع کشف و ضبط شد. سودجویان با احتکار گوشت ها قصد فروش خارج از چرخه توزیع و سود بیشتر را داشتند که با اقدام به موقع ماموران  در عمل خود ناکام ماندند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان در ادامه اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این مقدار گوشت منجمد را 24 میلیارد ریال عنوان کردند که در این راستا پرونده تعزیراتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناحتکارگوشت منجمداقتصاد
sedayezanjannews.ir/nx11537


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»