کد خبر: 11540
1403/01/14 - 14:51


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان :

۲۲ تعاونی مشکل دار زنجان تعیین تکلیف شد

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته با پيگيری های انجام شده 22 تعاونی مشکل دار در اين استان تعيين تکليف شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان زنجان گفت: سال گذشته با پيگيريهاي انجام شده 22 تعاوني مشکل دار در اين استان تعيين تکليف شد.

طيب جعفري افزود: برخي از تعاوني هاي مشکل دار استان که عمده آنها در حوزه مسکن بودند، سال ها دچار مشکلات و مسائلي بودند که با برنامه ريزي صورت گرفته خيلي از آنها حل و فصل شد.

وي ادامه داد: خوشبختانه طي 2 سال گذشته با تشکيل ستاد ساماندهي تعاوني هاي مهم و مشکل دار استان، پيگيري مشکلات اين تعاوني ها به صورت فرا دستگاهي در استان در دستور کار قرا گرفت که تاکنون نتايج خوبي در پي داشته است.

جعفري افزود: برخي تعاوني ها در استان در مراجع قضايي مشکلاتي دارند يا اينکه در داخل خود تعاوني ها مسائلي به وجود آمده است که در ستاد ساماندهي تلاش ها بر اين اين متمرکز شد تا اين مشکلات حل و فصل شود.

وي اظهار کرد: اکنون هماهنگي هاي خوبي در استان با دستگاه قضايي در خصوص مسائل تعاوني ها شکل گرفته و يک ادبيات واحد پيرامون اين موضوع در استان به منظور حل مشکلات ايجاد شده است.

جعفري افزود: پيش از اين اعضاي برخي تعاوني هاي مشکل دار دست به تجمعاتي مي زدند ولي اکنون مسائل اين تعاوني ها در مسير حل شدن قرار گرفته است.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان زنجان گفت: در زمان حاضر هزار و 308 شرکت تعاوني در اين استان فعاليت دارند که زمينه اشتغال 15 هزار و 339 نفر در آنها فراهم شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمشکلات مالیمراجع قضايیکار و رفاه اجتماعی
sedayezanjannews.ir/nx11540


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»