کد خبر: 11624
1403/02/01 - 13:30


مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از برگزاری نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان خبر داد و گفت: امسال این نمایشگاه در زنجان به صورت 6 روزه برگزار خواهد شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از برگزاری نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان خبر داد و گفت: امسال این نمایشگاه در زنجان به صورت 6 روزه برگزار خواهد شد.

سید سعید صفوی از برگزاری نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از 16 تا 21 اردیبهشت در زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه همه ساله با استقبال خوبی همراه است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره نمایشگاه صنایع دستی، هنرهای سنتی و سوغات، اجرای موسیقی سنتی و آیینهای هدف گردشگری بدنامهریزی شده است افزود: این جشنواره در محل دائمی نمایشگاه بینالمللی استان زنجان (کاسپین) برگزار میشود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: علاقمندان میتوانند جهت شرکت در این نمایشگاه با شماره تماس؛ 09398614233 و 09364295052 یا به آدرس www.zanjanfair مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: این جشنوارهها و نمایشگاهها فرصت مناسبی برای عرضه صنایع دستی استان است و زمینهای را فراهم میکند تا به پیشینه تاریخ غنی و موثر کشورمان بازگردیم.

صفوی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم است و همچنین میتواند به رونق گردشگری استان نیز کمک کند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننمایشگاه کاسپیناقوام ایرانیفرهنگ
sedayezanjannews.ir/nx11624


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»