کد خبر: 11651
1403/02/05 - 13:23


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است

تکریم ارباب رجوع یکی از اساسی ترین مولفه های مهم در نظام اداری

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است،گفت: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا تلاش مضاعفی را می خواهد.

جعفر قزوینیان شامگاه سه شنبه در آئین تکریم و معارفه معاونت های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان در محل سالن جلسات شهید احمدی این اداره کل،بر لزوم وفاق و همدلی بین کارکنان تاکید کرد و گفت: در این شرایط کاری سخت و حساس با همدلی برنامه ها و کارها جلو می رود.

وی ابراز کرد: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: باید همه دست به دست هم داده و در این روزهای حساس پروژه های نهضت ملی مسکن را به خوبی اجرا کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: علیرغم محدودیت های اعتباری و پرداختی ،کارکنان این اداره کل با جان و دل کار می کنند و این هم بسیار ارزشمند و قابل ستایش است و در این میان باید با کمترین هزینه بیشترین راندمان کاری را داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تکریم ارباب رجوع را یکی از اساسی ترین مولفه های مهم در نظام اداری عنوان‌ کرد و افزود: با صبر و حوصله تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گیرد.

قزوینیان تصریح کرد: پیگیری امور کارها یکی از اصولی است که در کنار کیفیت و کمیت باید مورد تاکید تمام کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان باشد.

وی،با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است،افزود: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا، تلاش مضاعفی می خواهد.


اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمسکنراه و شهرسازیتوسعه مدیریت
sedayezanjannews.ir/nx11651


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»