کد خبر: 11832
1403/02/30 - 16:28


با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در زنجان؛

«علی یوسفی» مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان شد

حجت‌الاسلام علی یوسفی با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان منصوب شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: حجت‌الاسلام علی یوسفی با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان منصوب شد.

 آئین تکریم و معارفه روز یکشنبه (30 اردیبهشت ماه 1403) در سالن شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

 کادرسازی و نیروپروری یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه هر کسی به اندازه سهم خود باید نسبت به جهاد تبیین احساس تکلیف داشته باشد، اظهار کرد: اما شرط اصلی جهاد تبیین فهم درست و دقیق از موضوع است.

وی با اشاره به اینکه روشن‌گری و تبیین یکی از رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: اکنون با هجمه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن مواجه هستیم و بدون جهاد تبیین نمی‌توان با جنگ ترکیبی دشمنان مقابله کرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه باید مخاطب را با واقعیت آشنا و آن‌ها را در مسیر درست اقناع کنیم، عنوان کرد: موضوع اقناع‌سازی مخاطبان به فرآیند جهاد تبیین گره خورده است بنابراین باید رویکرد و سویه حرکت‌ها و مأموریت‌ها به سمت تبیین‌گری باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون کارهای متعدد فرهنگی در این خصوص انجام می‌شود ولی کسانی که در این حوزه اشرافیت ندارند نباید بدون علم و آگاهی وارد میدان شوند.

حریزاوی با بیان اینکه جنگ شناختی از سال ۱۹۷۰ طراحی شده است، گفت: در این میان ۲۰۰ مقاله نیز در مورد جنگ ترکیبی نگارش شده است و دشمن با مخاطب‌شناسی برنامه‌های مختلفی را برای قشرهای مختلف از جمله نوجوانان و بانوان تدارک دیده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به لزوم نوآوری و طراحی نو در حوزه تبلیغات اسلامی تاکید کرد و افزود: ورود فناوری‌های جدید به عرصه تبلیغات اسلامی بسیار مهم و ضروری است و باید با زبان مخاطب آشنا بود.

حریزاوی با اشاره به اینکه کادرسازی و نیروپروری یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است، عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نیز باید مد نظر قرار گیرد تا نخبگان در این حوزه بیش از گذشته فعالیت داشته باشند.

 کار فرهنگی برخلاف اقدامات عمرانی زمان‌بر است

آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، به جنگ نرم روی آورده‌اند، گفت: دشمنان با تمام توان و با ابزار جنگ ترکیبی به دنبال ضربه زدن به نظام و ناامید کردن مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم تلاش همه بخش‌های نظام در زمینه رفع توطئه‌های دشمنان، ادامه داد: دشمنان پس از دفاع مقدس علیه ملت ایران با تمام قوا وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه رهبر همواره بر همدلی و همرنگی در کشور تاکید کرده‌اند که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود، افزود: بنابراین نباید از نقشه راه ترسیم شده فاصله بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه کار فرهنگی برخلاف اقدامات عمرانی زمان‌بر است، گفت: وظایف محوله تبلیغات اسلامی تنوع زیادی دارد و اثرگذاری اقدامات در این حوزه نیز نیازمند زمان بیشتری است.

خاتمی افزود: دشمن طی ۴۵ سال گذشته هرگز از مواضع خود کوتاه نیامده و فتنه‌ها و برنامه‌های مختلفی را علیه کشورمان اجرا کرده است.

به گزارش صدای زنجان؛ حجت‌الاسلام علی یوسفی پیش‌تر مسؤولیت ستاد اقامه نماز استان را برعهده داشت، همچنین حجت‌الاسلام سعید احمدی به مدت ۵ سال در سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان فعالیت داشت.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتبلیغات اسلامیعلی یوسفیفرهنگ
sedayezanjannews.ir/nx11832


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»