کد خبر: 11845
1403/03/01 - 11:57


مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان:

امیرعبداللهیان دیپلمات در تراز انقلاب اسلامی بود

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیسی و وزیر امور خارجه و همین طور دیگر همراهان وی، اظهار داشت: این حادثه تلخ شهادت مسئولان نظام را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنم

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  مجتبی نادعلی مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان افزود: بنده به عنوان عضوی از وزارت امور خارجه این مصیبت را به همکارانم در وزارت امور خارجه تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم.

 مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان تصریح کرد: بنده با حکم امیرعبداللهیان به عنوان مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان منصوب شدم و تلاش بنده در این مدت این بوده که دستورات وی را به نحو احسن اجرا کنیم.

 وی ضمن یادآوری خاطرات خود با وزیر فقید امور خارجه کشورمان، گفت: بنده در دانشگاه در برخی کلاس‌ها با وی همکلاس بودم و بعد از آن هم در چندین پروژه با یکدیگر همکاری داشتیم. اگر بخواهم شخصیت وی را در یک جمله توصیف کنم این است که وی به معنای واقعی فرد فروتن و دغدغه‌اش اقتدار ملی کشورمان بود. 

 نادعلی با بیان اینکه امیرعبداللهیان در حوزه خاورمیانه و کشورهای عربی بسیار مسلط بود، بیان کرد: این شخصیت در کشورهای عربی از محبوبیت بالایی برخوردار و بسیار قابل احترام بود. یک دیپلمات در تراز انقلاب اسلامی بود و خداوند روح ایشان را با ائمه اطهار(ع) محشور کند.

 وی خواندن نماز اول وقت را یکی دیگر از صفات بارز امیرعبداللهیان دانست و گفت: همیشه نماز اول وقت خود را در نمازخانه وزارت‌خانه اقامه می‌کرد. با اینکه مشغله زیادی داشت، اما به تعقیبات نماز نیز حساس بود و همیشه همراه نماز، تعقیباتش را نیز انجام می‌داد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجهامیرعبداللهیانامور خارجه
sedayezanjannews.ir/nx11845


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»