کد خبر: 12125
1403/04/04 - 13:19


وزیر اسبق آموزش و پرورش در سفر به زنجان؛

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای؛ دوم خرداد دیگری را رقم بزنند

وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برای تغییر وضعیت موجود مردم باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند افزود: برای خلاصی از وضعیت موجود مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رای و با انتخاب دکتر پزشکیان، دوم خرداد دیگری را رقم بزنند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برای تغییر وضعیت موجود مردم باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند افزود: برای خلاصی از وضعیت موجود مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رای و با انتخاب دکتر پزشکیان، دوم خرداد دیگری را رقم بزنند .

علی اصغر فانی در جمع تعدادی از اعضای ستاد فرهنگیانِ مسعود پزشکیان در زنجان به اهمیت و تاثیر مشارکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: متاسفانه هنوز عده‌ای شک دارند که در انتخابات شرکت کنند، لذا تجربه ثابت کرده قهر با صندوق رای به نفع حریف و کسانی است که تمامیت طلب هستند و می‌خواهند همه چیز در ذیل قدرتشان باشد بنابراین در انتخابات باید شرکت کنیم و تلاشمان بالا رفتن میزان مشارکت باشد.

این فرهنگی با انتقاد از رویکرد گزینشی و امنیتی در خصوص معلمان تصریح کرد: پزشکیان به دنبال امنیت فرهنگی معلمان به جای فرهنگ امنیتی است؛ لذا حراست باید مدافع و حافظ معلمان باشد نه اینکه پرونده سازی کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرهنگیان جزو گروه‌های مرجع جامعه و مورد اعتماد مردم هستند  رسالت بیشتری نسبت به سایر اقشار در ترغیب شهروندان به مشارکت در انتخابات دارند.

فانی با تاکید بر اینکه  جامعه در حال سکوت سازمانی است اظهار کرد: جامعه حرف دارد، اما نمی‌خواهد حرف بزند و ناامید از توجه شده، لذا باید با ایجاد شور انتخابی از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کنیم.

فانی ادامه داد: نباید بنشینیم و با عدم حضور در پای صندوق‌های رای باعث شویم که تمامیت خواهان و زیاده خواهان مدیریت کشور را در دست بگیرد تا وضعمان همین باشد که هست لذا قهر با صندوق باعث می شود، عده ای اقلیت با ۵ یا ۱۰ درصد رای، برای آینده کشور ما تصمیم بگیرند. 

وی با تاکید بر اینکه پزشکیان آموزش و پرورش را درک می‌کند افزود: بزرگترین فصل مشترک ملت، آموزش و پرورش است، چرا که ۴۹ میلیون مخاطب مستقیم دارد و پزشکیان کسی است که عدالت آموزشی را دنبال می‌کند و به دنبال امنیت فرهنگی است.

وزیر اسبق آموزش و پرورش تصریح کرد: امام راحل فرمود مراقب باشید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد؛ کسانی که جیبشان را پر نکردند اینها محرمند و باید در مصدر امور باشند.

وی با بیان اینکه شعار ما «هر فرهنگی، یک ستاد» است، افزود: ما پول زیادی برای تبلیغ نداریم اما اگر هر معلم، یک ستاد برای شناساندن پزشکیان در جامعه باشد، جای خیلی چیزها را پر می‌کند.

فانی با تاکید بر اینکه ما پزشکیان را اصلح در بین نامزدها می‌دانیم و مهمتر اینکه دغدغه ما درک اهمیت آموزش و پرورش از سوی رییس جمهور آینده است که این ویژگی در آقای پزشکیان وجود دارد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه کلید توسعه آینده ایران در دستان معلمان است، افزود: معلم در فرآیند آموزش و پرورش رکن اصلی است، بنابراین توسعه ایران در گرو رسیدگی به معلمان است.

وی ادامه داد: «هر معلم یک شغل و یک زندگی عزتمند» شعار مهم دیگر ما بوده و پزشکیان وعده ارتقای شان و جایگاه معلمان را داده است.

فانی به وضعیت اعتباری آموزش و پرورش اشاره و اظهارکرد: باید سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور به میانگین جهانی برسد و آقای پزشکیان این قول را داده‌اند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه عدالت آموزشی جزو برنامه‌های مهم پزشکیان است، گفت: آقای پزشکیان هیچ پرونده‌ای ندارد و فرد سالمی است؛ امیدواریم با انتخاب ایشان شاهد حل مسایل و مشکلات باشیم

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآموزش و پرورشبودجهعدالت آموزشی
sedayezanjannews.ir/nx12125


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»