کد خبر: 12759
1403/06/18 - 12:29


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

فعالیت 1319 تعاونی در استان زنجان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان: در مجموع ۱۰۲ هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارد که بیش از یک هزار و ۳۱۹ تعاونی در استان زنجان فعال است

پایگاه خبری صدای زنجان
   پایگاه خبری صدای زنجان نیوز /   طیب جعفری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان زنجان با بیان اینکه هم‌اکنون در مجموع ۱۰۲ هزار تعاونی در کشور وجود دارد گفت: بیش از یک هزار و ۳۱۹ تعاونی در استان زنجان فعال است.

وی با بیان اینکه بانک‌ها در فراینده تأمین مالی طرح‌های تولیدی نقش مهم دارند تصریح کرد: این مراکز باید بخشی از منابع و تسهیلات خود را به تعاونی‌ها اختصاص دهند تا از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: تعاونی‌ها سرمایه‌های خرد مردم را به سرمایه بزرگ تبدیل می‌کنند و باعث تشکیل حرکت‌های اجتماعی و اقتصادی در جامعه می‌شود و تأثیر مستقیم در توزیع درآمد و ثروت در جامعه دارند.

وی ابراز کرد: تعاونی‌های فعال استان در بخش‌های مسکن، تولید، توزیع و رسته‌های مختلف مانند حمل و نقل بوده و تعاونی‌هایی نیز در سال‌های اخیر در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی در استان فعال شده که بسیار موفق عمل کرده اند.

جعفری تأکید کرد: با تدوین و ابلاغ سند توسعه بخش تعاون، امیدها در خصوص افزایش سهم بخش تعاون زنده شد و قرار است هر سال ۲ درصد به سهم حدود ۶ درصد فعلی تعاون در اقتصاد اضافه شود.

وی بیان کرد: ۳۲ درصد تعاونی‌های استان در بخش کشاورزی، ۱۸ درصد در زمینه تولیدی، توزیعی و خدماتی و ۱۴ درصد در بخش صنعت فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطر‌نشان کرد: با ریل‌گذاری‌های انجام شده در آینده شاهد به ثمر رسیدن فعالیت‌های تعاونی مشکل‌دار سابق خواهیم بود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتعاون روستاییبخش صنعتکار و رفاه اجتماعی
sedayezanjannews.ir/nx12759


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»