کد خبر: 1681
1399/01/26 - 11:29


عضو هیئت امنای بازار زنجان خبر داد:

فعالیت دوباره بازار زنجان از فردا

علویون: خسارت اقتصادی کروناویروس به 2300 بازاری قابل کتمان نیست

پایگاه خبری صدای زنجان

لیلا محمدی- عضو هیئت امنای بازار زنجان از آغاز فعالیت 2 هزار و 300 واحد صنفی مستقر در بازار خبر داد و گفت: طبق تصمیم مسئولان استانی، بعدازظهر فردا چهارشنبه 27 فروردین‌ماه تمامی کسبه به جز طلافروشان بازار می‌توانند کارشان را شروع کنند.

سیدمحمد علویون در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان با اشاره به تصمیمات امروز سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه مسئولان در رابطه با ازسرگیری فعالیت بازار تاریخی زنجان اظهار کرد: بعدازظهر چهارشنبه 27 فروردین‌ماه تمامی کسبه بازار می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند. البته احتمال دارد صنف طلافروشان شامل این تصمیم نباشند.

علویون با اشاره به اینکه هیئت امنای بازار به هیچ عنوان مخالفتی برای تعطیلی بازار نداشت، اضافه کرد: ما معتقد بودیم وقتی بازار تعطیل باشد اما در خیابان‌های سطح شهر و معابر همچنان شلوغ و پرتردد باشد، قطعا اجرای طرح تعطیلی اصناف و بازار زنجان با هدف مقابله با کروناویروس نمی‌تواند تاثیرگذار باشد و حضور شهروندان در اماکن عمومی با وجود تعطیلی بازار و اصناف می‌تواند تبعاتی داشته باشد، البته این موضوع را به مسئولان استانداری و فرمانداری منعکس کردیم اما آن‌ها گفتند دستور تعطیلی اصناف و بازار از سوی مرکز ابلاغ شده است.

وی با اشاره به خسارات کروناویروس به کسب‌وکارها و فعالیت‌های اقتصادی عنوان کرد: کل دنیا تحت تاثیر آثار مخرب این ویروس قرار گرفته که ایران نیز از آن مستثنی نیست. بازار زنجان نیز از این بابت خسارات سنگینی متحمل شده و کسبه پس از بالا زدن کرکره باید منتظر چک‌های برگشتی و ضرر و زیان ناشی از کرونا باشند.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبازار زنجانسیدمحمد علویونبازگشایی بازار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx1681


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»