کد خبر: 1697
1399/01/30 - 9:28


رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خبر داد:

پیگیر اعطای تسهیلات کم‌بهره به باشگاه‌های بدنسازی هستیم

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: منتظر ابلاغ دستورالعمل از سوی مرکز، جهت جبران بخشی از ضرر و زیان به فعالان ورزشی هستیم

پایگاه خبری صدای زنجان

لیلا محمدی- رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان با بیان اینکه بیمه بیکاری ناشی از بحران کرونا به متقاضیان، شامل حال باشگاه‌دارانی که بیمه خویش‌فرمایی واریز می‌کنند، نمی‌شود، بر لزوم پیگیری اعطای تسهیلات کم‌بهره برای جبران خسارت به بیش از 170 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد و گفت: منتظر ابلاغ دستورالعمل از سوی مرکز، جهت جبران بخشی از ضرر و زیان به فعالان ورزشی هستیم.

مهران زرگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان با اشاره به نگاه متفاوت جامعه در اوضاع عادی و کرونایی کشور به حوزه ورزش تصریح کرد: جامعه ورزشی چوب دو سر سوخته است. تا دیروز سفیران سلامتی در کشور بودیم اما امروز در زمره مناطق پرخطر قرار گرفته‌ایم!

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان با بیان اینکه باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان طبق دستورالعمل کشوری تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تعطیل است، اظهار کرد: بیش از 170 باشگاه در سطح استان وجود دارد که تمامی نیروهای شاغل در آن اعم از مدیر، موسس و مربی یعنی در هر باشگاه حداقل 5 تا 6 نفر که از این محل ارتزاق می‌کنند دچار خسارات جدی شده‌اند.

زرگری اجاره بهای 3 میلیون تا 20 میلیون تومانی ماهانه باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام بعلاوه هزینه حامل‌های انرژی را از دیگر مشکلات مسئولان باشگاه‌ها در ایام کرونایی اعلام کرد و گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان ورزشی استان داشتیم بیمه بیکاری ناشی از بحران کرونا به متقاضیان، شامل حال باشگاه‌دارانی که بیمه خویش‌فرمایی واریز می‌کنند، نمی‌شود. اما موضوع اعطای تسهیلات کم‌بهره برای جبران خسارت به باشگاه‌های بدنسازی را با جدیت پیگیری می‌کنیم، در این زمینه نیز منتظر ابلاغ دستورالعمل مربوطه از سوی تهران هستیم.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمهران زرگریهیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجانتسهیلات ارزان
sedayezanjannews.ir/nx1697


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»