کد خبر: 1742
1399/02/08 - 16:8


رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان بر اساس نقشه راه است

علی یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه برنامه اجرایی سال ۱۳۹۹ اتاق بازرگانی زنجان تدوین شده است، تصریح کرد: فعالیتهای اتاق در سال جاری برنامه محور و بر اساس نقشه راه خواهد بود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان/ علی یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه برنامه اجرایی سال ۱۳۹۹ اتاق بازرگانی زنجان تدوین شده است، تصریح کرد: فعالیتهای اتاق در سال جاری برنامه محور و بر اساس نقشه راه خواهد بود.

وی اشاره‌ای نیز به تدوین نقشه راه صادراتی از سوی اتاق با توجه به وضعیت موجود داشت و ابراز کرد: اتاق در راستای تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری که به نام جهش تولید نامگذاری شده، کنار حمایت های معنوی و مادی، پیشنهاد ایجاد کمیته احیا در اتاق بازرگانی را داده است.

یگانه فرد با تشریح اهداف و ایجاد کمیته احیا در اتاق بازرگانی زنجان، گفت: این کمیته با هدف احیای واحدهای تعطیل و یا نیمه تعطیل با همکاری سازمان صنعت ایجاد و احصا و بررسی مسائل و مشکلات تشکیل خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان زنجان در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر روی کسب و کارها که موجب رکود و تحمیل هزینه‌ به واحدهای تولیدی شده است، افزود: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی به خوبی نقش خود را در راستای حمایت از بخش درمان و کادر پزشکی ایفا کردند و بیش از از ۴ میلیارد تومان کمک های مالی و تجهیزاتی در این زمینه داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در بحث رزمایش کمک مومنانه نیز امید است موفقیت‌های خوبی حاصل شود، خاطرنشان ساخت: سال ۹۷ تحریم‌ها نوسانات قیمت ارز و ... مشکلات عدیده ای را برای بخش‌های تولیدی به وجود آورد که در ادامه شیوع ویروس کرونا نیز تاثیرات مستقیم و غیر مستقیمی بر واحدهای تولیدی داشته  که اگر حمایت نشوند ظرفیت تولید دچار لطمه خواهد شد.

یگانه فرد با اشاره به آمار برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی طی سال‌های گذشته، باز برگزای  ۱۳ جلسه شورا همراه با 9  جلسه کارشناسی طی سال ۱۳۹۸ خبر داد و اظهار داشت: این جلسات ۱۲۱ مصوبه داشته که ۶۶ درصد آن عملیاتی شده است.


صدای زنجاناتاق بازرگانی زنجانعلی یگانه فرد
sedayezanjannews.ir/nx1742


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»