کد خبر: 1803
1399/02/14 - 20:27


بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری زنجان تدوین می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان زنجان از شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری استان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان/ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان زنجان از شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان زنجان، نسبت به لزوم تدوین بسته‌های سرمایه گذاری در خصوص توسعه ظرفیت‌های گردشگری استان تاکید کرد و گفت: در راستای جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها در گردشگری، بسته‌های سرمایه گذاری در این خصوص با نظر شورای فنی و لحاظ نیازسنجی استان در خصوص تاسیسات گردشگری تدوین خواهد شد.

وی  افزود: در حال حاضر تمام تمرکز این اداره کل بر روی سرمایه گذاری در پروژه های شاخص، با همکاری فرمانداران و مدیران مرتبط در شهرستانهای مختلف استان زنجان است.

ارجمند اظهار کرد: به زودی بسته های سرمایه گذاری متنوعی برای پیشنهاد به سرمایه گذاران علاقمند به حوزه گردشگری استان زنجان آماده خواهیم کرد و در تلاش هستیم با حذف بروکراسی اداری زمینه هر گونه سرمایه گذاری در این استان را فراهم آوریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تاکید کرد: با اشاره به اینکه استان زنجان در بخش های هتل چهار و پنج ستاره، مشارکت در احداث مجموعـه‌های اقامتی، خدماتی و تفریحی، مراکز سرگرمی و تفریحی و همچنین گردشگری سلامت نیازمند سرمایه گذاری است، گفت: این اداره کل با در اختیار قرار دادن زیرساخت های لازم و همچنین مشوق‌های متنوع تا زمان اجرای پروژه ها آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش گردشگری است.

 ارجمند گفت: ظرفیت استان برای جذب گردشگر از زمینه هایی است که در صورت توجه می تواند رونق اقتصادی خاصی به این استان ببخشد. جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی این استان شامل بناها، موزه ‌ها ، کوه ها، رودها، آبشارها، چشمه های آب معدنی و دریاچه های طبیعی که در شهرستان های مختلف استان پراکنده شده اند.


صدای زنجاناداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجانگردشگری زنجانفرصت سرمایه گذاری
sedayezanjannews.ir/nx1803


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»