کد خبر: 1894
1399/02/17 - 16:23


افزایش دو برابری تعداد دفاتر پیشخوان ارائه‌دهنده خدمات کد بورس

همزمان با افزایش مراجعات شهروندان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای دریافت کد بورس و احراز هویت در سامانه اوراق بهادار، با پیگیری های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد دفاتر ارائه دهنده این خدمت به بیش از دو برابر افزایش یافت

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- همزمان با افزایش مراجعات شهروندان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای دریافت کد بورس و احراز هویت در سامانه اوراق بهادار، با پیگیری های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد دفاتر ارائه دهنده این خدمت به بیش از دو برابر افزایش یافت.

حامد سرائی در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان اظهار کرد: عمده‌ترین عامل افزایش تعداد مراجعات، اعلام دولت برای ارائه سهام شرکت‌های دولتی از طریق بورس و الزام سازمان بورس مبنی بر احراز هویت و دریافت کد بورسی متقاضیان است.

مسئول پیگیری امور اداره کل افزود: بلافاصله با تدابیر اتخاذ شده از جانب کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت و خدمات عمومی غیر دولتی، دفاتر ارائه‌دهنده خدمت سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) که در ابتدای اجرای طرح در سال 99 به تعداد 36 دفتر بود به 68 دفتر افزایش یافت.

مسئول پیگیری امور اداره کل تصریح کرد: شهروندان می‌توانند نام و نشانی دفاتر ارائه‌دهنده خدمت سامانه سجام را در سایت مربوط به این سامانه (مشاهده) نموده و براساس منطقه سکونت خود به نزدیکترین دفتر مراجعه نمایند.

سرائی افزود: از اقدامات دیگر این اداره کل، افزایش ساعات ارائه خدمت دفاتر در طرف های صبح و بعد از ظهر، انتشار اسامی دفاتر ارائه‌دهنده خدمت به منظور توزیع مراجعان در سطح شهر و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر و اطلاع‌رسانی ظرفیت پذیرش هر دفتر و نوبت‌دهی منظم با هدف رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بوده است.

وی تصریح کرد: مسئولان دفاتر پیشخوان نیز حداکثر ظرفیت خود با ارائه توصیه‌ها و تذکرات لازم به منظور رعایت فاصله مناسب بین مراجعان و استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده و همچنین نظارت بر سرعت‌دهی در اجرای کار در دفاتر، گامی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برداشته‌اند.

سرائی خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی برای افزایش ظرفیت سامانه احراز هویت در حال انجام است که در همین راستا ظرفیت پذیرش این سامانه از 20 هزار نفر در روز به 60 هزار نفر افزایش یافته است.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های فاصله‌گذاری هوشمند در داخل دفاتر، مجدداً از مراجعان خواست ضمن همکاری با مسئولان دفاتر در پذیرش و رعایت نوبت‌دهی تلفنی و عدم ازدحام در مقابل دفاتر، اصول فاصله‌گذاری هوشمند را رعایت کنند./ ا.ا

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعاتدفاتر پیشخوان خدمات دولتدفاتر ارائه دهنده خدمات بورس
sedayezanjannews.ir/nx1894


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»