کد خبر: 1906
1399/02/18 - 9:42


زنجان میزبان سه کتابفروشی در طرح بهاره کتاب 99

طرح بهاره کتاب با 20 درصد تخفیف از 20 اردیبهشت شروع به کار می‌کند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  با اشاره به اینکه طرح بهاره کتاب با 20 درصد تخفیف از 20 اردیبهشت شروع به کار می‌کند،گفت:«کتابکده فرهنگ»، «شهر کتاب» و «پاتوق کتاب»، کتابفروشی‌های مجری طرح «بهارانه کتاب 99» در شهر زنجان هستند.

محمود علیمحمدی افزود: امسال «کتابفروشی بهمن» واقع در بلوار طالقانی جنوبی شهر ابهر نیز طرح بهارانه کتاب۹۹ را  در این شهر اجرا می کند که امید است مورد استقبال قرار گیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در این دوره از طرح بهارانه کتاب ۹۹، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان است و خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کند.

وی اظهار کرد: دوستداران کتاب می توانند تنها کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان، کتاب‌های دانشگاهیخود را در این طرح خریداری کنند.ضمن اینکه کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

علیمحمدی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا، از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد و مدیریت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اجرای طرح بر عهده واحدهای صنفی، شهروندان و خریداران کتاب است و انتظار این است همه افراد  در این خصوص توجه کافی را داشته باشند./ ز.ع

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجانمعاونت فرهنگی و رسانه ایطرح بهارانه کتاب
sedayezanjannews.ir/nx1906


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»