کد خبر: 1984
1399/02/21 - 15:41


مهلت دو ماهه به بیمه شدگان روستایی برای پرداخت حق بیمه معوقه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراستان زنجان، از مهلت دو ماهه برای بیمه شدگانی که موفق به پرداخت بیمه نشدند، خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراستان زنجان، از مهلت دو ماهه برای بیمه شدگانی که موفق به پرداخت بیمه نشدند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، علی عباسی اظهار داشت: برای حمایت از بیمه‌شدگان عزیزاستان‌مان در مقابل شیوع ویروس کرونا، برای آن دسته از بیمه‌شدگانی که در اسفندماه نتوانستند حق بیمه خود را بپردازند و دچار وقفه بیمه‌ای شده‌اند، مهلت دو ماهه‌ای در نظر گرفته شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراستان زنجان، در این باره ادامه داد:این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به پرداخت حق بیمه اسفندماه خود با همان نرخ‌های سال گذشته اقدام کنند و در صورت واریز، وقفه‌ای در سوابق بیمه‌ای آنها به‌وجود نخواهد آمد و جریمه‌ای شامل حالشان نخواهد شد.

عباسی، تاکید کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، پیش از این نیز اقدامات موثری برای حمایت از اعضای خود در مقابل شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراستان زنجان، تصریح کرد: ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی کمپین روستای بدون کرونا، پل ارتباطی خوبی با بیمه‌شدگان خود در سراسر استان ایجاد کردیم و از آنها تقاضا کردیم  در صورت ابتلای قطعی خود یا یکی از اعضای خانواده‌شان به بیماری کووید-۱۹، از طریق ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۲۷ به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام

وی،  همچنین یادآور شد: همکاران ما در صندوق، با تمام افرادی که به این سامانه پیامک ارسال کرده‌اند، تماس خواهند گرفت و برای آن دسته از خانوارهایی که ابتلای قطعی آنها به کرونا تایید شود، در چارچوب قوانین و مقررات صندوق، تسهیلاتی در نظر خواهیم گرفت.

عباسی، خاطرنشان کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در عمل به دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری، تمامی فرایندهای تمدید بیمه‌ای صندوق ازجلمه دریافت شناسه و پرداخت حق بیمه، به‌صورت الکترونیکی و با مراجعه به وب‌سایت رسمی صندوق به نشانی roostaa.ir قابل انجام است.


صدای زنجاناداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجانصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرحق بیمه
sedayezanjannews.ir/nx1984


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»