کد خبر: 2007
1399/02/22 - 13:44


خرید گندم توسط مراکز غیردولتی و خصوصی ممنوع است

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به ابلاغیه‌های وزارت جهاد کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: خرید گندم توسط مراکز غیردولتی و خصوصی ممنوع است و با اشخاصی که موارد ابلاغی را رعایت نکنند برابر قوانین و مقررات موجود برخورد و گندم های موجود به نفع دولت ضبط می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به ابلاغیه‌های وزارت جهاد کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: خرید گندم توسط مراکز غیردولتی و خصوصی ممنوع است و با اشخاصی که موارد ابلاغی را رعایت نکنند برابر قوانین و مقررات موجود برخورد و گندم های موجود به نفع دولت ضبط می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان با اشاره به ابلاغیه های وزارت جهاد کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: بر این اساس خرید گندم تولیدی کشور و استان توسط شبکه های خرید دولتی و غیر دولتی دارای مجوز و تحت نظارت اداره کل غله انجام می‌شود.

عبداله جعفری تصریح کرد: در سال جاری خرید هرنوع گندم به هر میزان توسط کارخانجات تولیدی، واحدهای صنفی، بنکداری و غیره بدون هماهنگی و دریافت مجوز رسمی از اداره کل غله استان زنجان تخلف محسوب شده و با اشخاصی که موارد ابلاغی را رعایت نکنند برابر قوانین و مقررات موجود برخورد و گندم های موجود به نفع دولت ضبط خواهد شد.

جعفری شافه کرد: قیمت خرید هر کیلوگرم گندم در سالجاری 2 هزار و 500 تومان تعیین شده که برای گندم‌های دارای افت کمتر جایزه پاکی تعلق گرفته و بیش از این مبلغ خریداری می‌شود.

وی ابراز کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مراکز خرید دولتی در اقصی نقاط استان پیش‌بینی شده و گندم تولیدی کشاورزان عزیز را در سریعترین زمان ممکن دریافت می‌شود./ ل.م

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانسازمان جهاد کشاورزی استان زنجانمدیریت توسعه بازرگانیخرید گندم
sedayezanjannews.ir/nx2007


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»