کد خبر: 2022
1399/02/22 - 17:7


همکاری 26 واحد تولیدی و صنعتی در طرح مواسات

به گفته مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی زنجان 26 واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان در طرح مواسات و کمک مومنانه همکاری کرده و به نیازمندان کمک های لازم را دارند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبر ی صدای زنجان- به گفته مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی زنجان 26 واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان در طرح مواسات و کمک مومنانه همکاری کرده و به نیازمندان کمک های لازم را دارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان و به نقل از بازار، محمد رضا یوسفی اظهار کرد: ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان در طرح مواسات و کمک مومنانه  همکاری کرده و به نیازمندان کمک های لازم را دارند.

این مسئول تصریح کرد: ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان در طرح مواسات و کمک مومنانه  همکاری کرده و به نیازمندان کمک های لازم را دارند.

وی اظهار کرد: طی چندروز آینده بسته های حمایتی تهیه شده به زودی به دست نیازمندان خواهد رسیدو ارزش ریالی بسته های کمک معیشتی  بیش از ۴۰۰  هزار تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه واحدهای تولیدی در استان زنجان برای تولید ماسک و اقلام بهداشتی پای کار هستند،گفت: همچنان واحدهای تولیدی و صنعتی برای تولید ماسک و سایر اقلام با همکاری شرکت تعاونی داروسازان در حال انجام است که این مهم با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و دستورالعمل ها به واحدها اعلام شده است.

یوسفی تأکید کرد:خوشبختانه در استان واحدهای تولیدی و صنعتی در کمک به تهیه ماسک و اقلام بهداشتی همکاری خوبی دارند.

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجانطرح مواساتکمک مومنانه
sedayezanjannews.ir/nx2022


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»