کد خبر: 2061
1399/02/24 - 11:48


افتتاح سالن دوم سینما بهمن

ماه آینده سالن دوم سینما بهمن افتتاح می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- ماه آینده سالن دوم سینما بهمن افتتاح می‌شود.

مدیر امور سینمایی استان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان، با اشاره به اینکه تا ماه آینده سالن دوم سینما بهمن افتتاح خواهد شد، گفت: به احتمال زیاد پس از اتمام کارهای سالن شماره دو بالافاصله اقدام به ساخت سالن شماره سه این سینما کنیم.

میثم زنجانی ادامه داد: طبقه بالای سینمای بهمن که پیش از این قسمت بالکن سینما بهمن محسوب می‌شد با ایجاد تغییرات اساسی به سالن دوم سینما تبدیل شده است و حدود 21 تماشاگر را در خود جا می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه امروزه استقبال از سالن‌های کوچک سینمایی به مراتب بیشتر شده است و بر همین اساس ساخت و ایجاد سالن‌های کوچک سینمایی اهمیت پیدا کرده است. خانواده‌ها و یا ارگان‌های دولتی برای ارکان فیلم و یا دورهمی‌های خود به دنبال سالن‌های سینمایی کوچک هستند و به همین ترتیب هم ساخت سالن‌های کوچک سینمایی مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه فضای کوچک دیگری در پشت ساختمان سینمایی بهمن وجود دارد، گفت: ترجیح ما استفاده از این فضا برای ساخت سالن شماره سه بوده است که در زمانی نزدیک شروع به ساخت این سالن خواهیم کرد که تا دو سه ماه آینده این سالن نیز ساخته خواهد شد و مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌گیرد.

زنجانی افزود: امید است که سالن شماره دو سینما بهمن زنجان همزمان با بازگشایی سینماها افتتاح شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به کوچک بودن این سالن‌ها و محدود بودن تعداد تماشاگران آن، افزود: با توجه به اینکه فیلمهای هنر و تجربه در استان همواره مورد استقبال مخاطبین بوده است، در نظر داریم که هفته‌ای دو سه بار سانس ویژه برای اکران فیلم‌های سینمای هنر و تجربه داشته باشیم که علاقه‌مندان بتوانند در انتخاب زمان برای تماشای این فیلمها راحت‌تر باشند./ ز.ع

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانامور سینمایی استان زنجانسینما بهمن زنجان
sedayezanjannews.ir/nx2061


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»