کد خبر: 2130
1399/02/27 - 16:14


اقدامات ترویجی بخش کشاورزی برای مقابله با کرونا

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان با اشاره به برنامه‌های ترویجی در حوزه اطلاع‌رسانی تحت عنوان ۲۷ توصیه‌نامه‌های اقدامات ....

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان با اشاره به برنامه‌های ترویجی در حوزه اطلاع‌رسانی تحت عنوان ۲۷ توصیه‌نامه‌های اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا گفت: حفظ سلامت جامعه روستایی و نقش‌آفرینی فعالان بخش کشاورزی در فرایند زنجیره تولید و فرآوری محصولات غذایی و تامین امنیت غذایی کشور، گویای اهمیت توجه به سلامت در مناطق روستایی است.

سولماز حدادی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان اظهار کرد: حفظ سلامت جامعه روستایی و نقش‌آفرینی فعالان بخش کشاورزی در فرایند زنجیره تولید و فرآوری محصولات غذایی و تامین امنیت غذایی کشور، گویای اهمیت توجه به سلامت در مناطق روستایی است.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور با عنایت به اهمیت و ضرورت اقدامات پیشگیرانه در این خصوص، لذا هم راستا و همگام با سایر بخش‌های متولی و درگیر در این امر، آموزش‌های ترویجی متعدد با موضوع پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بخش کشاورزی (ویژه بهره برداران بخش کشاورزی) صورت گرفته است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان از اهم این موارد به اطلاع رسانی تحت عنوان ۲۷ توصیه‌نامه‌ اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در بخش کشاورزی به تفکیک بهره‌برداران گروه‌های هدف، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی به گویش محلی ، ارسال پیامک های آموزشی و اطلاع رسانی، بهره مندی از سامانه پیام‌رسان آموزش و ترویج( پات)،  نصب بنر و پوستر های اطلاع رسانی آموزشی و ترویجی، بهره مندی از سامانه تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی اشاره کرد./ ل.م

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانسازمان جهاد کشاورزی استان زنجانمدیریت هماهنگی ترویج کشاورزیمقابله با کرونا
sedayezanjannews.ir/nx2130


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»