کد خبر: 2140
1399/02/28 - 10:21


تماس 48 هزار شهروند زنجانی با 110

به گفته معاون عملیات فرمانده انتظامی استان 48 هزار شهروند زنجانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان در فروردین ماه سال جاری تماس تلفنی برقرار کردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته معاون عملیات فرمانده انتظامی استان 48 هزار شهروند زنجانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان در فروردین ماه سال جاری تماس تلفنی برقرار کردند.

سرهنگ عبدالحمید خسروانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان،  با اشاره به این‌که در فروردین ماه سال جاری 48 هزار و 667 شهروند زنجانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان و شهرستان‌های تابعه تماس تلفنی برقرار کردند که از این تعداد 13 هزار و 125 مورد آن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شد و 35 هزار مورد از تماس‌ها نیز توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از عموم شهروندان خواست هرگونه انتقاد و پیشنهاد و یا تقدیر از پلیس را از طریق شماره 110 و 197 اعلام کنند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که نزاع و درگیری در جامعه  از آن دسته آسیب‌هایی است که سبب ایجاد اخلال در روابط اجتماعی می‌شود، افزود: خوشبختانه وقوع نزاع فردی در استان 27 درصد نسبت به سال 97 کاهش یافته است.

سرهنگ خسروانی ترویج فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی و برجسته کردن ارزش‌هایی مانند خودداری از آزار و آسیب‌رسانی به منافع دیگران‌، عذرخواهی و تلاش برای جبران زیان وارده به دیگران، مدارا با مردم، گذشت و عفو اشتباهات دیگران را راه‌های پیشگیری از نزاع عنوان کرد و یادآور شد: اطلاع‌رسانی مستمر درباره تبعات و پیامدهای منفی نزاع از طریق رسانه‌های جمعی نیز در پیشگیری از نزاع موثر است .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با تأکید بر این‌که خانواده نخستین نهادی است که زمینه‌ساز تجربیات کنش‌ها و واکنش‌های هر فرد است، تصریح کرد: وسایل ارتباطی نقش اصلی در شکل‌گیری و جهت‌دهی فرهنگ ایفا کرده است./ ا.ا

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانفرماندهی انتظامی استان زنجانمعاونت عملیاتتماس با 110
sedayezanjannews.ir/nx2140


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»