کد خبر: 2210
1399/02/30 - 10:14


رفع نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در مسیر طارم

فرماندار طارم رفع نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در مسیر تهم - چورزق را از دغدغه‌های این شهرستان دانست و گفت: ....

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرماندار طارم رفع نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در مسیر تهم- چورزق را از دغدغه‌های این شهرستان دانست و گفت: با اتصال این مسیر به شبکه برق، مشکل کور بودن آنتن دهی تلفن همراه نیز از طریق نصب دکل مخابراتی طبق هماهنگی که با شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام گرفته، مرتفع می‌شود.

فرماندار طارم در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به پیگیری‌های مکرر جهت برق‌رسانی به روستای شیرمشه و اهمیت این پروژه برای شهرستان اظهار کرد:عملیاتی‌شدن این پروژه نتایج بسیار مهمی را از چند جهت به دنبال دارد.

ستار صفری با اشاره به سفر مجری طرح برق رسانی روستایی شرکت توانیر به طارم که تصمیمات خوبی در راستای اجرایی شدن این پروژه گرفته شد، افزود: با پیگیری‌های مستمری که انجام شد، این پروژه عملیاتی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه با اجرای این پروژه علاوه بر برق‌دار شدن روستای شیرمشه، مسیر تهم چورزق نیز از نعمت روشنایی بهره مند می‌شود، گفت: این امر، افزایش ایمنی سفر در مسیر را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار طارم رفع نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در مسیر تهم- چورزق را از دغدغه‌های این شهرستان دانست و افزود: با اتصال این مسیر به شبکه برق، مشکل کور بودن آنتن دهی تلفن همراه نیز از طریق نصب دکل مخابراتی طبق هماهنگی که با شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام گرفته، مرتفع می‌شود.

صفری ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در مسیر تهم - چورزق را از دیگر مزایای اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: این امر نیازمند برنامه‌ریزی و عزم جدی همه واحدهای ذیربط است./ ل.م

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانفرمانداری طارمنقاط کور آنتن دهی
sedayezanjannews.ir/nx2210


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»