کد خبر: 2314
1399/03/03 - 12:18


تألیفات کنگره 3 هزار شهید زنجان به کانون پرورش فکری محول شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای برگزاری مطلوب کنگره 3 هزار شهید استان با این کنگره در دو حوزه همکاری می‌کند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای برگزاری مطلوب کنگره 3 هزار شهید استان با این کنگره در دو حوزه همکاری می‌کند.

به گزارش موج رسا، علیرضا نوری اظهارکرد: به منظور همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان جلساتی برگزار و برنامه‌هایی تدوین شده است.

وی با اشاره به عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در دو کمیته آموزش و پرورش و تالیفات کنگره 3 هزار شهید استان زنجان، افزود: در قالب این دو کمیته کانون به وظایف خود عمل می‌کند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه از 10 نویسنده فعال در حوزه شعر و کتاب 6 نفر از کارمندان کانون استان هستند، قرار بر این است با کمک همکاری واحد ادبی سوژه‌هایی به این کنگره ارائه شود تا شهدا به زبان کودکان نیز معرفی شوند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به وظایف برخی از ادارات استان در حوزه تالیفات این کنگره، ادامه داد: دستگاه‌های دیگر نیز می‌توانند از ظرفیت کارمندان کانون استان در حوزه تالیفات استفاده کنند.

نوری با بیان اینکه در حال حاضر سوژه‌یابی از سوی همکاران در حال انجام است، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در بخش تالیفات و وظایف محوله در خدمت این کنگره خواهد بود.

وی با اشاره به حساسیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز در زمینه تالیف کتب برای کودکان و نوجوانان، گفت: به این دلیل که کتب کانون در سطح کشور برند بوده و آموزش کودکان و نوجوانان اهمیت بسیاری برای مرکز دارد باید تالیفات استانی نیز دارای استانداردهای علمی و عملی باشد تا مجوز لازم را کسب کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز به صورت حرفه‌ای فعالیت داشته و در صورت نیاز از این ظرفیت نیز در کنگره 3 هزار شهید استان استفاده می‌شود.

انتهای پیام


صدای زنجانکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجانکنگره 3 هزار شهید استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx2314


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»