کد خبر: 2346
1399/03/06 - 10:11


اعطای تسهیلات ارزان قیمت به گلخانه‌داران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان: به متقاضیان کشت گلخانه‌ای تسهیلات با کار مزد کم بهره پرداخت می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان توسعه کشت گلخانه‌ای را از اهداف این مجموعه در سال جهش تولید اعلام کرد و گفت: به متقاضیان کشت گلخانه‌ای تسهیلات با کار مزد کم بهره پرداخت می‌شود.

جواد تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با بیان اینکه در سال جهش تولید کشت گلخانه‌ای در استان افزایش می‌یابد به زیرساخت‌های موجود برای توسعه کشت گلخانه‌ای اشاره کرد و افزود: افزایش ضریب تامین امنیت غذایی جامعه، مدیریت ریسک فنی تولید و افزایش اشتغال از اهداف مهم توسعه کشت گلخانه‌ای در استان است.

تاراسی با بیان اینگه در بحث تولید محصولات گلخانه‌ای بیش از 3 هزار نفر در استان زنجان مشغول به کار هستند، گفت: با این اوصاف ضروری است تا کشت محصولات گلخانه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

تاراسی تاکید کرد: تولید محصولات گلخانه‌ای یک روش نوین است که باعث افزایش کیفیت محصول تولیدی، تولید محصول مورد نظر در طول سال، افزایش صادرات، صرفه جویی در مصرف آب، استفاده از اراضی غیر قابل کشت با سیستم هیدرویونیک و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی می‌شود.

وی وسعت گلخانه‌های استان زنجان را بیش از ۳۸ هکتار اعلام کرد و افزود: محصولاتی مانند توت فرنگی، سبزی و صیفی و نهال عمده محصولات تولیدی گلخانه‌های سطح استان است و برای متقاضیان برای کشت گلخانه‌ای تسهیلات با کار مزد کم‌بهره پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به توسعه کشت گیاهان دارویی در استان اشاره کرد و افزود: ارتقا درآمد بهره‌برداران و توسعه زنجیره تولید از اهداف مهم اجرای این طرح است./ ل.م

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانسازمان جهاد کشاورزی استان زنجانکشت گلخانه‌ایتسهیلات
sedayezanjannews.ir/nx2346


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»