کد خبر: 2388
1399/03/06 - 20:40


جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی زنجان پایان یافت

اولین جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی زنجان ویژه ماه مبارک رمضان پس از 29 روز با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: اولین جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی زنجان ویژه ماه مبارک رمضان  پس از 29 روز با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، امیر ارجمند امروز 6 خرداد 99 گفت:«جشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی ویژه ماه مبارک رمضانطی یک ماه با شرکت بیش از 50 شرکت کننده  برگزار شد و همزمان با عید سعید فطر داوری بر اساس نوع شیرینی، نحوه پخت، صرفه­ی اقتصادی، تزیین، سالم بودن به لحاظ رژیمی و ... صورت گرفت . داوری این جشنواره مجازی با حضور 7 نفر از داوران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان استان انجام شد و در پایان 5 نفر به عنوان نفرات برگزیده و 5 نفر به عنوان نفرات شایسته انتخاب شدند».

او افزود: «ارتقای سطح آگاهی در زمینه خواص شیرینی سنتی و خانگی ، تقویت هنر آشپزی و ایجاد رقابت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود».

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان بیان کرد: «یکی از اهداف ما جلب مشارکت مردم و اصناف سنتی در تولید و عرضه شیرینی سنتی و خانگی زنجان بود تا ضمن توجه به کیفی سازی تولید به معرفی شیرینی سنتی زنجان هم توجه شود تا  تولید شیرینی های صنعتی مانند صنایع دستی در این استان گسترش یابد و صادرات این محصول به اقصی نقاط ایران وحتی  خارج از کشور هم در آینده  لحاظ شود».

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجانجشنواره مجازی شیرینی سنتی و خانگی
sedayezanjannews.ir/nx2388


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»