کد خبر: 3489
1399/03/17 - 15:43


پیش‌فروش گندم ممنوع

فرماندار خدابنده با تاکید بر لزوم جلوگیری از پیش‌فروش گندم گفت: هرگونه خرید و فروش توسط بخش خصوصی ممنوع بوده و این محصول استراتژیک فقط توسط دولت خریداری می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرماندار خدابنده با تاکید بر لزوم جلوگیری از پیش‌فروش گندم گفت: هرگونه خرید و فروش توسط بخش خصوصی ممنوع بوده و این محصول استراتژیک فقط توسط دولت خریداری می‌شود.

ایوب بیگدلی، فرماندار خدابنده با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده برای جلوگیری از پیش‌فروش گندم اظهار کرد: ضروری است برای همراهی کشاورزان با دولت، از ظرفیت مسئولان محلی از جمله شوراها، دهیاری‌ها و فضای مجازی در خصوص ممنوعیت خرید گندم خارج از شبکه دولت استفاده شود.

بیگدلی با بیان اینکه تمامی انبارهای ذخیره گندم حتی خانگی باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه جامع انبارها اقدام کنند بر لزوم برخورد قانونی و جدی با قاچاق این محصول با هماهنگی دستگاه انتظامی و قضایی تاکید کرد و گفت: هیچ مرکزی بدون اخذ مجوز از اداره کل غله حق خرید محصول گندم را ندارد.

وی با اشاره به فعالیت سیلوها و مراکز خرید شرکت‌های تعاونی روستایی حداقل از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب جهت تحویل گندم کشاورزان یاداور شد: برای کوتاه کردن دست دلالان از بازار خرید و فروش گندم، دستگاه‌های ذیربط نظیر صمت و اداره کل غله و جهاد کشاورزی در حوزه ارتقا سطح آموزش و آگاهی تولیدکنندگان پیشگام باشند و نسبت به نحوه پرداخت بهای گندم، کنترل قاچاق گندم، کنترل و استانداردسازی ادوات درو گندم، نظارت بر نرخ کرایه کامیون‌ها و کمباین‌ها نظارت کافی داشته باشند.

بیگدلی ابراز امیدواری کرد تا با راه‌اندازی سامانه جامع انبارها، امکان خروج غیرقانونی گندم از استان وجود نداشته باشد./941

انتهای پیام/

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانتولید گندمفرماندار خدابندهپیش فروش گندم
sedayezanjannews.ir/nx3489


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»