کد خبر: 3499
1399/03/18 - 10:58


اعتراض اهالی روستای مهتر به دفن غیراصولی زباله شهر زنجان

در حالی که اهالی روستای مهتر که دیگر تحمل وضعیت غیربهداشتی منطقه را نداشته و از دفن غیراصولی زباله در این محدوده گله‌مند هستند رئیس شورای شهر زنجان از ساماندهی محل دفن زباله در این منطقه خبر می‌دهد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- در حالی که اهالی روستای مهتر که دیگر تحمل وضعیت غیربهداشتی منطقه را نداشته و از دفن غیراصولی زباله در این محدوده گله‌مند هستند رئیس شورای شهر زنجان از ساماندهی محل دفن زباله در این منطقه خبر می‌دهد.

عباس راشاد در پاسخ به این سوال که شهرداری و شورای برای سامان دادن به وضعیت محل دفن زباله و پاسخگویی به خواسته‌های اهالی روستای مهتر چه برنامه‌هایی دارند، اظهار کرد: با تغییر مدیریت انجام شده در حوزه  خدمات شهری شهرداری زنجان برنامه‌های ساماندهی بیش از پیش در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به این‌‌که اهالی روستای مهتر بیش از 5 بار به شورای شهر مراجعه و مشکلات خود را عنوان کردند، خاطرنشان کرد: پیگیر واگذاری امور پسماند و دفن زباله به شرکت تخصصی هستیم.

رئیس شورای شهر زنجان با تأکید بر این‌که با بررسی موضوع دفن پسماند مدیریت جدید حوزه خدمات شهری بر این باور است که این امور باید به صورت حرفه‌ای انجام شود، بیان کرد: در حال حاضر دفن پسماند توسط لودر انجام می‌شود ولی نکته قابل تأمل این‌که یک راننده لودر هرگز نمی‌تواند دفن پسماند را به صورت حرفه‌ای انجام دهد.

این مسئول متذکر شد: در راستای ساماندهی دفن پسماند باید روش‌هایی اتخاذ شود که ساکنان روستای مهتر را دچار مشکل نکرده و وضعیت فعلی را سامان دهد.

وی با بیان این‌که هزینه دفن پسماند در روش‌های انتخابی باید مدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مربوط  به پسماند باید به یک شرکت تخصصی بخش خصوصی واگذار شود تا شاهد ساماندهی محل دفن پسماند و برطرف شدن مشکلات اهالی روستای مهتر باشیم./ 942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانروستای مهتر زنجاندفع زبالهعباس راشاد
sedayezanjannews.ir/nx3499


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»