کد خبر: 3521
1399/03/20 - 15:8


آموزشگاه‌های هنری زنجان فعالیت گروهی خود را آغاز کرده‌اند

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان، گفت: آموزشگاه‌های هنری استان در قالب آموزش‌های خصوصی و گروهی بالغ بر دو هفته است که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند

پایگاه خبری صدای زنجان

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان، گفت: آموزشگاه‌های هنری استان در قالب آموزش‌های خصوصی و گروهی بالغ بر دو هفته است که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

محمود علی‌محمدی در رابطه با فعالیت آموزشگاه‌ها و نگارخانه‌های استان زنجان، اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا، طی بخشنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی آموزشگاه‌های هنری، فعالیت آموزشگاه‌ها در سطح استان نیز تعطیل شد. پس از مدتی نیز فعالیت این آموزشگاه ها به  صورت تخصوصی بالامانع بود و در حال حاضر نیز بعد از تغییر شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی، آموزشگاه‌ها می‌توانند آموزش‌های خود را در قالب آموزش گروهی  و با رعایت قوانین وضع شده توسط ستاد ملی کرونا ادامه دهند.

علی‌محمدی گفت: برخی از آموزشگاه‌ها با دریافت کد رهگیری، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که این آموزشگاه‌ها نیز به صورت روزانه در راستای رعایت اصول بهداشتی مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون فعالیت آموزشگاه‌های هنری آزاد شده است، گفت: آموزشگاه‌های هنری از قبیل آموزشگاه‌های تئاتر و سینمایی و یا هنرهای تجسمی زیر نظر دفتر توسعه  وزارت فرهنگ و ارشاد کار می‌کنند که آن‌ها پروتکل‌های مربوط به  آموزشهای گروهی را طی دو هفته پیش ار ارسال کردند و این پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده است و از همان زمان فعالیت اموزشگاه‌ها آغاز شده است، گفت: آموزش انفرادی هنرجویان تا مدتی در آموزشگاه‌ها توسط ستاد مقابله با کرونا تعیین شد که  از دو هفته پیش نیز آموزش هنرجویان در آموزشگاه‌ها به صورت گروهی با لحاظ پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: پروتکلهای بهداشتی به تمام آموزشگاه های هنری ارسال شده است و طبق آخرین آماری هم که در این زمینه داشتیم این آموزشگاه ها که پیش از این کدهای بهداشتی خود را برای آموزش‌های انفرادی گرفته بودند، کار خود را برای آموزش های گروهی نیز شروع کرده‌اند./ 944

انتهای پیام 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانارشاد زنجاناموزشگاه های هنریمحمود علی‌محمدی
sedayezanjannews.ir/nx3521


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»