کد خبر: 3527
1399/03/21 - 10:22


پروانه استاندارد واحدهای تولیدی راکد باطل می‌شود

مدیرکل استاندارد استان از تعلیق و ابطال 141 فقره پروانه کاربرد‌علامت استاندارد در استان در سال 98 خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل استاندارد استان از تعلیق و ابطال 141 فقره پروانه کاربرد‌علامت استاندارد در استان در سال 98 خبر داد و گفت: واحدهای ‌‌تولیدی که‌ پروانه‌ آنها‌ تعلیق ‌شده است، حداکثر سه‌ماه فرصت دارند تا نسبت به رفع نواقص و احراز شرایط استاندارد اقدام کنند، درغیر این‌صورت پروانه کاربرد علامت استاندارد آنها ابطال و از ادامه فعالیت منع می‌شوند.

داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان با اشاره به بند 24 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظزر رهبری اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران، رویکرد نوینی را برای پوشش همه کالاها و خدمات در قالب استانداردهای تشویقی و اجباری اتخاذ کرده است و بر این اساس در افق سال 1404 ارائه هر نوع کالا و خدمات با معیارهای استاندارد انجام می‌شود.

وی از تعلیق و ابطال 141 فقره پروانه کاربرد‌علامت استاندارد در استان در سال 98 خبر داد و گفت: در این مدت، درجلسات‌ کمیته‌ علائم برگزار شده در این اداره ‌کل، با تعلیق74 فقره پروانه کاربردعلامت استاندارد و ابطال 67 پروانه دیگر نیز موافقت شده است.

کارگرزاده کسب امتیاز منفی در نمونه‌برداری‌های ادواری، تعطیلی‌ واحدهای تولیدی برای مدت بیش از یکسال و فراهم نکردن شرایط رفع تعلیق درمهلت‌های مقرر از سوی واحدهای تولیدی را ازجمله عوامل تعلیق و ابطال این پروانه‌ها برشمرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان تأکید کرد: واحدهای ‌‌تولیدی که‌ پروانه‌ آنها‌ تعلیق ‌شده است، حداکثر سه‌ماه فرصت دارند تا نسبت به رفع نواقص و احراز شرایط استاندارد اقدام کنند، درغیر این‌صورت پروانه کاربرد علامت استاندارد آنها ابطال و از ادامه فعالیت منع می‌شوند. /941

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناستاندارد زنجانداود کارگرزادهواحدهای تولیدی راکد
sedayezanjannews.ir/nx3527


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»