کد خبر: 3536
1399/03/21 - 15:48


نصب‌ پلاک‌ شناسه‌ در کابین ‌آسانسورها اجباری شد

مديركل‌ استاندارد استان‌ زنجان با بیان اینکه نصب‌ پلاک‌ شناسه‌ درکابین‌آسانسورها اجباری است، تاکید کرد: صدور گواهينامه و تائیدیه بازرسي آسانسور منوط به نصب پلاک در داخل كابين بوده و نظارت بر اجرای آن بر عهده شركت‌های بازرسی فنی آسانسور است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مديركل‌ استاندارد استان‌ زنجان با بیان اینکه نصب‌ پلاک‌ شناسه‌ درکابین‌آسانسورها اجباری است، تاکید کرد: صدور گواهينامه و تائیدیه بازرسي آسانسور منوط به نصب پلاک در داخل كابين بوده و نظارت بر اجرای آن بر عهده شركت‌های بازرسی فنی آسانسور است.

داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به صدور 738 فقره‌ گواهینامه تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در سال 98 اظهار کرد: مالكان و بهره‌برداران آسانسورها تا زماني ‌كه تائیدیه ايمنی و كيفيت آسانسور را اخذ نکنند، باید از بهره‌برداری و استفاده از آسانسورها خوددای کنند.

مديركل ‌استاندارد استان‌ زنجان با بیان اینکه مدت اعتبار گواهی ايمني و كيفيت آسانسور صادره یک سال است، تصریح کرد: مالكان بايد پس از انقضای اين تاريخ با درخواست مجدد نسبت به اخذ تائیدیه جديد و معتبر آسانسور اقدام كنند. درصورتی که مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور، نسبت به انجام سرویس، نگهداری مستمر و بازرسی ادواری سالانه آسانسورها اقدام نکنند، مسئولیت مستقیم هرگونه حوادث و سوانح احتمالی بر متوجه آنان است.

مديركل ‌استاندارد استان‌ زنجان با بیان اینکه نصب‌ پلاک‌ شناسه‌ درکابین ‌آسانسورها اجباری است، خاطر نشان کرد: صدور گواهينامه و تائیدیه بازرسی آسانسور منوط به نصب پلاک در داخل كابين بوده و نظارت بر اجرای آن بر عهده شركت‌های بازرسی فنی آسانسور است.

وی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند با ارسال شناسه ملی آسانسور به سامانه 10001517 از نام شرکت نصاب، شرکت بازرسی‌کننده، تاریخ آخرین تائیدیه بازرسی آسانسور و تاریخ انقضای آخرین گواهینامه بازرسی آسانسور خود مطلع شوند./941

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمدیرکل استاندارد زنجانداود کارگرزادهآسانسورها
sedayezanjannews.ir/nx3536


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»