کد خبر: 3556
1399/03/27 - 11:40


رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در واکنش به حواشی مجلس یازدهم مطرح کرد:

حواس‌مان باشد تا حواشی، جای متن را نگیرد

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در رابطه با حواشی مجلس یازدهم از جمله طرح‌های «ازدواج اجباری» و «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» یا «رقابت نمایندگان برای تصاحب کرسی‌ در کمیسیون‌های مجلس» که ممکن است در بین مردم به جایگاه مجلس خدشه وارد کند، گفت: باید حواس‌مان باشد تا حواشی جای متن را نگیرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در رابطه با حواشی مجلس یازدهم از جمله طرح‌های «ازدواج اجباری» و «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» یا «رقابت نمایندگان برای تصاحب کرسی‌ در کمیسیون‌های مجلس» که ممکن است در بین مردم به جایگاه مجلس خدشه وارد کند، گفت: باید حواس‌مان باشد تا حواشی جای متن را نگیرد. ممکن است گاها حرف‌های سست و بی ربطی زده شود اما نباید این گونه اظهارات را به کل مجلس تعمیم دهیم.

کمتر از یک ماه از آغاز مجلس می‌گذرد. چند روز پیش لیست اولیه اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم، مشخص و منتشر شد تا پس از این، نمایندگان در این قالب فعالیت کرده و تخصصی‌تر مسائل را مطرح و دنبال کنند.

این لیست روز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه سال جاری در اختیار هیئت رئیسه قرار گرفت که اسامی نمایندگان مجلس از جمله سیدمرتضی خاتمی، نماینده مردم ماهنشان، ایجرود، دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق، در کمیسیون بهداشت و درمان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در کمیسیون صنایع و معادن، سیدالبرز حسینی، نماینده مردم خدابنده در کمیسیون عمران به چشم می‌خورد. اما در این لیست خبری از اسم حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه نیست!

حضور احتمالی نماینده ابهر و خرمدره در کمیسیون اصل نود

سیدمرتضی خاتمی، نماینده مردم ماهنشان، ایجرود، دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق که چندی پیش به اتفاق آرا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس یازدهم انتخاب شد، در گفت‌وگو با صدای زنجان در مورد جای خالی حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه اظهار کرد: آن طور که شنیده‌ام ایشان تمایل دارند در کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند.

خدمت به مردم، به دور از تعصبات جناحی و سیاسی

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، از این حوزه انتخابیه به عنوان نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان انتخاب شده بود، در رابطه با امکان تاثیرات سوء دیدگاه‌های مختلف سیاسی نمایندگان استان در تصمیمات مربوط به خدمت‌رسانی به مردم گفت: نقطه مشترک نمایندگان فعلی استان در شرایط کنونی که کشور با مشکلات اقتصادی و مسائل ناشی از شیوع کرونا ویروس مواجه است، فعالیت برای کمک به اقشار ضعیف و معیشت و کسب و کار جامعه است، امیدواریم در این مسیر به دور از تعصبات سیاسی، خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

خاتمی ادامه داد : در سطح استان نیز باید تمام هم و غم نمایندگان، منافع مردم استان زنجان باشد. ضمن اینکه نظرات نمایندگان محترم استان، حاکی از دغدغه همه آن‌ها نسبت به وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه و نصب‌العین قرار دادن پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم مبنی بر اولویت اقتصاد و فرهنگ است.

واکنش به حواشی مجلس یازدهم

وی در رابطه با حواشی مجلس یازدهم از جمله طرح‌های «ازدواج اجباری» و «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» یا «رقابت نمایندگان برای تصاحب کرسی‌ در کمیسیون‌های مجلس» که ممکن است در بین مردم به جایگاه مجلس خدشه وارد کند، افزود: به نظرم در مواجهه با اینگونه موارد که در هر دوره‌ای ممکن است مشاهده شود، باید حواس‌مان باشد تا حواشی جای متن را نگیرد. ممکن است گاها حرف‌های سست و بی‌ربطی زده شود اما نباید این گونه اظهارات را به کل مجلس تعمیم داد.

ابهامات استعفای وزیر بهداشت

رئیس مجمع نمایندگان استان در رابطه با شایعاتی که از کناره‌گیری وزیر بهداشت حکایت دارد نیز گفت: این گونه اظهارات در حد یک شایعه و تائید نشده است.

انتهای پیام

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانمجلس یازدهمرئیس مجمع نمایندگان استان زنجانسید مرتضی خاتمی
sedayezanjannews.ir/nx3556


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»