کد خبر: 4039
1399/05/21 - 19:3


فرماندار زنجان اظهار کرد:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در زنجان منوط به تصمیم ستاد ملی کروناست

ستاد ملی کرونا در این رابطه فعلا اظهارنظری نکرده است اما اگر قرار بر برگزاری انتخابات باشد، شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی انتخاب می‌شوند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرماندار زنجان سلامتی مردم را مهم‌ترین اصل مسئولان در برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: ستاد ملی کرونا در این رابطه فعلا اظهارنظری نکرده است اما اگر قرار بر برگزاری انتخابات باشد، شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی انتخاب می‌شوند.

بنا بر اعلام خبرگزاری‌ها علی ربیعی، سخنگوی دولت امروز سه‌شنبه 21 مردادماه درباره زمان قطعی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلام کرد بنابرنظر وزارت کشور، مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 شهریور ماه برگزار می‌شود. با توجه به شیوع بیماری کرونا در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، پیشنهاد دولت انجام تبلیغات یک هفته‌ای به روش‌های غیرتجمعی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت  به خصوص استفاده از فضای مجازی است. زیرا تجمعات در زمان تبلیغات قابل کنترل نیست.

رضا عسگری، فرماندار زنجان در این رابطه در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان سلامتی مردم را مهم‌ترین اصل مسئولان در برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: ستاد ملی کرونا در این رابطه فعلا اظهارنظری نکرده است اما اگر قرار بر برگزاری انتخابات باشد، شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی انتخاب می‌شوند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه بر اساس تاریخ پیشنهادی، 21 شهریورماه دور دوم انتخابات مجلس برگزار می‌شود، تاکید می‌کند: بین شورای نگهبان و وزارت کشور توافقاتی در رابطه با برگزاری انتخابات شده و حتی اعلام اولیه در رابطه با زمان برپایی آن صورت گرفته است که منوط به تصیم ستاد ملی کروناست. ما نیز منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم تا بر اساس پروتکل‌های ابلاغی مسئولان در این رابطه عمل کنیم.

عسگری در رابطه با نحوه تبلیغات کاندیدادها ابراز کرد: طبق قانون زمان تبلیغات یک هفته قبل از آغاز رای‌گیری است. معتقدیم برگزاری انتخابات مجلس در دو بخش تبلیغات و کیفیت برگزاری با هدف تضمین سلامتی مردم و برگزارکنندگان باید در راستای عمل به تاکیدات ستاد ملی کرونا باشد. ما منتظر تصمیم نهایی ستاد ملی کرونا هستیم تا بر اساس پروتکل‌های ابلاغی اقدامات لازم را برای برگزاری در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار زنجان سلامتی مراجعه‌کنندگان به شعبات رای‌گیری و برگزارکنندگان را مهم‌ترین اصل برشمرد  و در مورد تعداد شعبات اخذ رای در حوزه انتخابیه طارم و زنجان نیز گفت: شعبات رای‌گیری در مرحله دوم به تعداد دور نخست انتخابات مجلس بوده مگر اینکه بنا به نظر مسئولان بهداشتی، شعبه موردنظر شرایط تعیین شده در پروتکل‌های ستاد ملی کرونا را نداشته باشد./ 941

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانانتخابات مرحله دوم زنجانرضا عسگریفرماندار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4039


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»