کد خبر: 4080
1399/05/25 - 16:55


رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان در پاسخ به اظهارنظرهای متفاوت در مورد برگزاری دسته‌های عزاداری در ایام محرم امسال؛

دسته عزاداری برگزار نمی‌شود

در دستورالعمل محرم کاملا روشن و شفاف عنوان شده که به هیچ وجه دسته عزاداری که حرکت کرده و جابه جا شود برگزار نخواهد شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان دستورالعمل محرم کاملا شفاف بوده و خیلی صریح در آن عنوان شده که به هیچ وجه دسته عزاداری برگزار نخواهد شد.

پرویز قزلباش امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان در پاسخ سوالی در مورد اظهارنظرهای متفاوت عنوان شده در مورد برگزاری دسته‌های عزاداری در ایام محرم امسال اظهار کرد: در دستورالعمل محرم کاملا روشن و شفاف عنوان شده که به هیچ وجه دسته عزاداری که حرکت کرده و جابه جا شود برگزار نخواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در دستورالعمل محرم به صراحت بیان شده که عزاداری‌ها باید در فضای باز و در ساعت مشخص و زمان محدود برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به هیچ وجه عزاداری در فضای بسته نباید انجام شود چرا که این امر در دستورالعمل کرونا نیز به صراحت بیان شده است.

 رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان با تاکید بر این‌که در بحث محرم نباید تعارف کنیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید به صراحت آنچه به مصلحت مردم است باید بیان شود.

وی با یادآوری این مطلب که در وضعیت کرونا هر نوع تجمعی در معرض خطر بوده و فرقی نمی‌کند چه مراسمی باشد، خاطرنشان کرد: به لحاظ پزشکی همه در معرض خطر هستند./ ۹۴۲

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانپرویز قزلباشعلوم پزشکی زنجاندسته عزاداری
sedayezanjannews.ir/nx4080


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»