کد خبر: 8127
1400/08/17 - 13:14


رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در جشن دانشجویان نوورود دانشگاه:

دانشگاه با حضور دانشجویان معنا پیدا می‌کند

پرویز قزلباش در جشن دانشجویان نوورود با بیان این مطلب که اعتبار هر دانشگاهی، در گرو تبادل علمی، تدریس و پژوهش است، تصریح کرد: مهمترین عاملی که دانشگاه را به رشد و بالندگی می‌رساند، آموزش و پژوهش در یک فضای فرهنگی سالم است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- پرویز قزلباش در جشن دانشجویان نوورود با بیان این مطلب که اعتبار هر دانشگاهی، در گرو تبادل علمی، تدریس و پژوهش است، تصریح کرد: مهمترین عاملی که دانشگاه را به رشد و بالندگی می‌رساند، آموزش و پژوهش در یک فضای فرهنگی سالم است.

به گزارش مفدا زنجان، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در این مراسم که صبح یکشنبه ۱۶آبان در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه بحث‌های علمی و پژوهشی در این دانشگاه نقش محوری دارد ولی در کنار آن، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را نیز تشویق و مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه با حضور دانشجویان معنا پیدا می‌کند، افزود: در ۲۰ ماه گذشته با توجه به شیوع کرونا، دانشجویان به اجبار در فضای آموزشی مجازی قرار گرفتند، که محدودیت‌های خاص خود را داشت ولی امیدواریم در سال تحصیلی جدید با پشتکار و همت بیشتر اساتید، بتوانیم در بحث آموزش به طور جدی حرکت کنیم.

قزلباش با اشاره به وجود ۱۰ قطب دانشگاهی در سطح کشور، گفت: زنجان مسئول قطب ۶ کشوری می‌باشد که شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان، قزوین، البرز، قم، اراک و دو دانشکده پزشکی خمین و ساوه است.

رییس کلان منطقه ۶ آمایش کشوری تصریح کرد: دانشگاه‌های قطب ۶ کشور، علاوه بر تعداد قابل توجه دانشجو و عضو هیات علمی، به دلیل برخورداری از امنیت اقتصادی و اجتماعی، ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف از جمله داروسازی و پزشکی، اظهار کرد: این دانشگاه جایگاه‌های دوم و سوم بورد کشوری در رشته‌های مختلف را از آن خود کرده است.

وی دانشگاه‌های قطب ۶ کشور را جوان و باانگیزه توصیف کرد و افزود: استان زنجان یکی از شاخص‌ترین عملکردها را در موضوع کرونا داشت که طبیعتا محوریت این عملکرد، دانشگاه علوم پزشکی زنجان بوده است.

مدیر ارشد دانشگاه همچنین تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در حوزه آموزش پیشرفت‌های بسیارخوبی  داشتیم، اما در گذشته هیچگاه در حوزه بین‌الملل وارد نشده بودیم که امروز این امر اتفاق افتاده و دانشجویان عزیز ما از کشورهای مختلف دانشگاه حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/



صدای زنجانپرویز قزلباشعلوم پزشکی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx8127


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»