کد خبر: 4122
1399/05/29 - 13:16


«تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» منتشر شد

کتاب «تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» با تألیف و گردآوری شهرام رفیعی به همت حوزه هنری زنجان چاپ و منتشر شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- کتاب «تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» با تألیف و گردآوری شهرام رفیعی به همت حوزه هنری زنجان چاپ و منتشر شد.

کتاب «تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر سجاس و حوزه هنری زنجان در راستای معرفی پیشینه تاریخی فرهنگی سجاس چاپ و منتشر شد.

کتاب «تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» به کوشش شهرام رفیعی از هنرمندان و شاعران حوزه هنری زنجان در هفت فصل و ۳۱۹ صفحه، پس از تألیف و گردآوری توسط انتشارات صفیر سیمرغ چاپ و منتشر شده است.

نویسنده در این کتاب با بهره‌مندی از منابع کتابخانه‌ای و مستندات و یافته‌های تاریخی و همچنین با استناد به نقل قول‌های مورخان و نویسندگان به معرفی گستره و پیشینه تاریخی فرهنگی شهر سجاس از آغاز تا دوره قاجاریه و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و مشاهیر این شهر پرداخته است.

این کتاب مشتمل بر هفت فصل است که شهرام رفیعی؛ مؤلف کتاب «تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر» در فصول متوالی از این کتاب به معرفی گستره و موقعیت شهر سجاس از لحاظ خصوصیات طبیعی و اقلیمی، وجه تسمیه و جایگاه شهر سجاس در کتاب‌های تاریخی، جغرافیای تاریخی این شهر، داشته‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر سجاس، مشاهیر و علمای سجاس و همچنین روایت پژوهشگران و محققین معاصر از سجاس و مشاهیر آن پرداخته است./مهر/

انتهای پیام


صدای زنجانکتاب «تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر»
sedayezanjannews.ir/nx4122


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»