کد خبر: 4144
1399/06/03 - 11:31


بهره برداری از ۱۰ پروژه راهداری زنجان آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بهره برداری از ۱۰ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بهره برداری از ۱۰ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

عبدالحسین علی اکبری مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها را بالغ بر ۹۹۹ میلیارد ریال ذکر کرد.

وی با بیان اینکه لکه گیری و روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از آزاد راه زنجان - قزوین با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال و مسیر زنجان - طارم - منجیل  با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه های آماده افتتاح این بخش در هفته دولت است.

علی اکبری یادآورشد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های استان با اجرای عملیات روکش آسفالت، از سوی ۱۰ اکیپ عملیاتی در دست بهسازی هستند.

وی لکه گیری و روکش آسفالت در ۱۰ کیلومتر از آزادراه زنجان - تبریز و جاده ترانزیت زنجان- قزوین (کمربندی ابهر-خرمدره) روکش آسفالت محور بناب- منجیل گیلوان، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های روستایی شمال خدابنده به طول ۲۲ کیلومتر، لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور ابهر- قیدار و لکه‌گیری و روکش آسفالت سلطانیه - خدابنده را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در حوزه عملیات آسفالتی در سال ۹۹ برشمرد.

علی اکبری بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ابهر - مرشون و واقع در کمربندی ابهر - خرمدره  با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال بیان کرد و افزود: برای ساماندهی این تقاطع، یک پل ۱۲ متری به طول ۲۵ متر به عنوان پل زیرگذر ابهر- شناط و مرشون در کیلومتر۷ کمربندی ابهر- خرمدره وتعریض و چهاربانده کردن ۲ کیلومتر راه در عملیاتی شده است.

وی یادآورشد: طی هفته دولت امسال همچنین فاز یک زیرگذر سید جمالدین واقع در شهرستان خرمدره با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می شود که با هدف برطرف کردن این نقطه حادثه‌ خیز احداث و هزینه آن از محل اعتبارات اصلاح نقاط حادثه‌خیز کشور تامین شده است.

علی اکبری، تهیه و نصب حفاظ نیوجرسی بتونی در ۵۶ کیلومتر از مسیر آزاد راه زنجان - قزوین با ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار، اجرای روشنایی نقاط مه گیر در ۱۵ کیلومتر از آزاد راه زنجان - قزوین با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار، بهسازی و آسفالت راه روستایی جارچی واقع در شهرستان زنجان با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار، بهره برداری از پل عابر پیاده در خروجی سلطانیه با پنج میلیارد ریال اعتبار، افتتاح سامانه توزین حین حرکت در محور زنجان - صایین قلعه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی شهر آفتاب در لاین جنوبی کیلومتر ۴۹ آزاد راه زنجان - قزوین با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار  را از دیگر پروژه های پیش بینی شده برای هفته دولت امسال برشمرد./ایرنا/

انتهای پیام


صدای زنجانبهره برداری از ۱۰ پروژه راهداری زنجانعبدالحسین علی اکبری
sedayezanjannews.ir/nx4144


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»